Patience needed..

9 dpo og testingen har startet

Siden 7 dpo har jeg hatt mye menssmerter og det kjennes ut som tr er på vei. Husker fra de andre gangene at jeg hadde menssmerter før jeg fikk positiv test, så jeg tenkte det kanskje betydde noe. Men det ser ikke slik ut :hilarious: føler jeg ser noe, men enn så lenge kaller jeg det skygge
20240520_204820.jpg
20240520_203742.jpg20240520_182114.jpg
 
9 dpo og testingen har startet

Siden 7 dpo har jeg hatt mye menssmerter og det kjennes ut som tr er på vei. Husker fra de andre gangene at jeg hadde menssmerter før jeg fikk positiv test, så jeg tenkte det kanskje betydde noe. Men det ser ikke slik ut :hilarious: føler jeg ser noe, men enn så lenge kaller jeg det skygge
Vis vedlegget 435549
Vis vedlegget 435550Vis vedlegget 435551
Jeg føler jeg ser noe! Jeg har fulgt deg litt fra sidelinjen, håper sånn for deg, syns du er så utrolig flink til å heie på alle andre og du virker utrolig god ❤️ Gleder meg til oppdateringer :)
 
Jeg føler jeg ser noe! Jeg har fulgt deg litt fra sidelinjen, håper sånn for deg, syns du er så utrolig flink til å heie på alle andre og du virker utrolig god ❤️ Gleder meg til oppdateringer :)
Åh! Tuusen takk! Så fint sagt, ble helt rørt her :shy: ❤️ det er så godt å ha noen som heier ❤️
Det blir spennende å se de neste dagene :)
 
9 dpo og testingen har startet

Siden 7 dpo har jeg hatt mye menssmerter og det kjennes ut som tr er på vei. Husker fra de andre gangene at jeg hadde menssmerter før jeg fikk positiv test, så jeg tenkte det kanskje betydde noe. Men det ser ikke slik ut :hilarious: føler jeg ser noe, men enn så lenge kaller jeg det skygge
Vis vedlegget 435549
Vis vedlegget 435550Vis vedlegget 435551

Synes også jeg ser noe ❤️ spennende å se dagene fremover, håper for deg❤️
 
Cd 21 & 4 dpo

Denne pp tar jeg

3x850 metformin
Magnesium
Selen
Sink
Jod
D vitamin
E vitamin
B12
D3
Q10 (2x30 vanlig og 2x100 av den for prøvere)
Folat
Nac
Silicea (frem til el)
Omega 3
Maca
Myo-inositol

Jeg har absolutt ingen tro på at det har klaffet denne gang, tror jeg har gitt helt opp egentlig. Jeg er så avslappa til alt, skulle nesten trodd vi ikke prøvde lenger og at jeg har startet på prevansjon. Det er nok ikke lenge til vi kaster inn hånkleet og gir oss, dette er så altoppslukende at jeg føler jeg går glipp av livet som er nå og de 2 vi er så velsignet med å ha fått ❤️❤️ nå har vi strax prøvd i 1 1/2 år, det har vært mye opp og ned og det går ut over alle..

Jeg har startet på progesteron og albyl-e i dag. Så begynner testingen 9 dpo som er på mandag. Det er veldig mye som skal skje hver dag frem til da, og med tanke på at jeg er så avslappet så går nok de neste dagene fint.
i forrige pp hadde jeg mye symptomer, så denne gang skal jeg ikke la meg lure!
Kjenner meg veldig igjen i dette ... Vi har prøvd aktivt siden september, men siden forrige svangerskap, satt det en spire på første forsøk, så sist jeg var gravid var i mai i fjor, og så mistet jeg nå 5+2. Jeg håper virkelig ikke det skal gå like lenge til neste positive test, for da er faktisk tida for oss ute. Håper vi begge lykkes snart :Heartred Føler også på hvor altoppslukende dette kan være, og at jeg vil være der 100% for det barnet vi har. Føler jo jeg er det da, men det krever så mye energi og hodebry å være i denne bobla. Det hjelper å gi litt f ... Blir gjerne gravid når jeg gir opp:rolleyes:
 
Føler den er litt dypere nå, men klarer ikke å tro annet enn at det er skygge :arghh: burde vært grenser for hvor uheldig man skal være i prøvetiden..
Samme test på alle bildene

20240521_173318.jpg20240521_173213.jpg20240521_173113.jpg20240521_173036.jpg
 
Kjenner meg veldig igjen i dette ... Vi har prøvd aktivt siden september, men siden forrige svangerskap, satt det en spire på første forsøk, så sist jeg var gravid var i mai i fjor, og så mistet jeg nå 5+2. Jeg håper virkelig ikke det skal gå like lenge til neste positive test, for da er faktisk tida for oss ute. Håper vi begge lykkes snart :Heartred Føler også på hvor altoppslukende dette kan være, og at jeg vil være der 100% for det barnet vi har. Føler jo jeg er det da, men det krever så mye energi og hodebry å være i denne bobla. Det hjelper å gi litt f ... Blir gjerne gravid når jeg gir opp:rolleyes:
Det er utrolig slitsomt! Og når du har den klokka som hele tiden tikker i bakhodet, så kjenner du presset!!
Jeg har gitt opp, vært ganske frakobla prøving og baby denne gang, bare kost meg med livet vi har nå. Ser ikke ut som det hjalp meg :hilarious:
Håper en ny spire sitter hos dere veldig snart ❤️
 
først trodde jeg at dette kunne være noe, for jeg så når streken kom på MS, men det er så svakt, bør nok bare gi opp. Regner med det er akkurat likt i morgen..
jeg har opplevd mye skygger denne prøvetiden, kanskje jeg produserer mye hcg til vanlig?? :banghead:
20240521_204907.jpg20240521_205103.jpg
Etter 8 min
20240521_205444.jpg
 
Ser ikke ut til å bli mer enn skygge.. 11 dpo i dag

Vis vedlegget 435709
Kjedelig at det skal være så vanskelig å treffe på gullegget :sorry:
Nå håper jeg at livmor skjerper seg og steller i stann skikkelig cosy slimhinne og et godt rede for neste egg :Heartred Sender deg en kjempeklem, føler sånn med deg. Det er virkelig jævlig tungt og sjukt dritt faktisk.
 
Kjedelig når en får skygge og håpet! :(
Mange klemmer ❤️❤️
 
Back
Topp