Viss eg ikkje er moden så blir det ballong. Men eg trur eg hadde ein god modningsprosess i går så håper eg sleppLykke til! Blir det ballong eller annet?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Viss eg ikkje er moden så blir det ballong. Men eg trur eg hadde ein god modningsprosess i går så håper eg sleppLykke til! Blir det ballong eller annet?
Lykke tilSpennende damer! Håper vi alle føder idag! eg vert igangsatt om 1,5 time
Får satse på det, og at det går fort /passe tempo!Viss eg ikkje er moden så blir det ballong. Men eg trur eg hadde ein god modningsprosess i går så håper eg slepp
Heia heia!Viss eg ikkje er moden så blir det ballong. Men eg trur eg hadde ein god modningsprosess i går så håper eg slepp
Jeg blir gaaaal!! Jeg vil føde NÅ
Lykke til
Får satse på det, og at det går fort /passe tempo!
Ligg på sjukhuset med ballong, og kjenner regelmessige rier/kynnere så det burde være godt modent i mårra, ellers vert eg skuffa kjenne egHeia heia!
Lykke til!Ligg på sjukhuset med ballong, og kjenner regelmessige rier/kynnere så det burde være godt modent i mårra, ellers vert eg skuffa kjenne eg
Krysser fingrene for deg! På tide at du får møte lille nå!!Ligg på sjukhuset med ballong, og kjenner regelmessige rier/kynnere så det burde være godt modent i mårra, ellers vert eg skuffa kjenne eg
Skriver under på denne nå er det vanskelig å bevege seg, sove, sitte og å være meg selv...
Nå gikk slimproppen i går, så kanskje noe skjer snart 40+5 i dag.
Ble lurt i natt, våknet av et vondt tak i ryggen og magen som økte på, og varte i ca 1 min. Men ble bare med det ene taket Har hatt et par tak i korsryggen i dag også, men de har ikke vært like smertefulle og har kommet med timers mellomrom..
Gøy å se at det hvertfall er tegn på at det blir en slutt på svangerskapet jeg har null tegn til fødsel, og på størrelsen min kunne jeg sikkert ha gått i 3 mnd til! Er glad jeg er i relativt god fysisk form, men blir jo ikke mindre utålmodig av den grunn
Gøy å se at det hvertfall er tegn på at det blir en slutt på svangerskapet jeg har null tegn til fødsel, og på størrelsen min kunne jeg sikkert ha gått i 3 mnd til! Er glad jeg er i relativt god fysisk form, men blir jo ikke mindre utålmodig av den grunn
Våknet plutselig med noen grusomme smerter ilag med kynnere... Rier?? Med fem min mellom... Auuu.. Kan ikke skjønne at det kan gå så fort plutselig! Nå er jeg litt redd
Lykke til!Tror det blir baby nå!! Er innlagt med rier. Grusomt vondt
Ooioi! Lykke til!Våknet plutselig med noen grusomme smerter ilag med kynnere... Rier?? Med fem min mellom... Auuu.. Kan ikke skjønne at det kan gå så fort plutselig! Nå er jeg litt redd