Overtidstråd

Er nå på dag 3 på overtid og merker tålmodigheten er dårlig. Gikk bare 1dag over med storebror, så hadde ikke tenkt meg så mye mer med magetrollet:p
Merker jeg er sur og grinete og uannsett hva samboer gjør er det feil. Hehe. Men vi får vel bare bite i det sure eplet og la naturen gå sin gang:) min termin var 11, tidlig ul sa 7 og oul sa 6. Håper virkelig jeg slipper 3 dager til.;)

Jeg blir gaaaal!! Jeg vil føde NÅ :(

Ble lurt i natt, våknet av et vondt tak i ryggen og magen som økte på, og varte i ca 1 min. Men ble bare med det ene taket :( Har hatt et par tak i korsryggen i dag også, men de har ikke vært like smertefulle og har kommet med timers mellomrom..

Ligg på sjukhuset med ballong, og kjenner regelmessige rier/kynnere så det burde være godt modent i mårra, ellers vert eg skuffa kjenne eg :P
Krysser fingrene for deg! På tide at du får møte lille nå!! :-)

Skriver under på denne :p nå er det vanskelig å bevege seg, sove, sitte og å være meg selv...

Nå gikk slimproppen i går, så kanskje noe skjer snart :) 40+5 i dag.

Gøy å se at det hvertfall er tegn på at det blir en slutt på svangerskapet :p jeg har null tegn til fødsel, og på størrelsen min kunne jeg sikkert ha gått i 3 mnd til! Er glad jeg er i relativt god fysisk form, men blir jo ikke mindre utålmodig av den grunn :p

Ble lurt i natt, våknet av et vondt tak i ryggen og magen som økte på, og varte i ca 1 min. Men ble bare med det ene taket :( Har hatt et par tak i korsryggen i dag også, men de har ikke vært like smertefulle og har kommet med timers mellomrom..

Åh så kjedelig :/ de få gangene jeg har kjent antydninger til murring har jeg forsøkt å ignorere det helt for å ikke "jinxe" det :p

Jeg heier på oss og håper vi også får møte våre små snart! Helst igår :D

Gøy å se at det hvertfall er tegn på at det blir en slutt på svangerskapet :p jeg har null tegn til fødsel, og på størrelsen min kunne jeg sikkert ha gått i 3 mnd til! Er glad jeg er i relativt god fysisk form, men blir jo ikke mindre utålmodig av den grunn :p

Ikke mye annet av tegn da :( er i utrolig dårlig form i tillegg så dette trekkes ut!

Våknet plutselig med noen grusomme smerter ilag med kynnere... Rier?? Med fem min mellom... Auuu.. Kan ikke skjønne at det kan gå så fort plutselig! Nå er jeg litt redd :p

Kjenner meg veldig igjen i det du skriver! Utolmodig nå......:banghead:

Våknet plutselig med noen grusomme smerter ilag med kynnere... Rier?? Med fem min mellom... Auuu.. Kan ikke skjønne at det kan gå så fort plutselig! Nå er jeg litt redd :p
Ooioi! Lykke til!

Back
Topp