Overtidstråd

Jepp! Og no kom det slim ut og (slimproppen kanskje?) såååå happy :D
Bra det skjer noe!!

Her har det kommet blodslim og jeg har mye sterkere og vondere kynnere i kveld.. Er spent på hvordan det utvikler seg utover kvelden.. Har litt på følelsen at noe er i gang nå - men når det er sagt tørr jeg ikke håpe for mye, da blir det bare en skuffelse om det stopper opp :p

Er dere utålmodige fordi det er tungt, eller fordi dere vil treffe bebisen? :) Jeg føler meg egentlig i fin form, bedre enn tidligere, men er bare 37+1. Tenker at jeg skal klare 3 uker til uten stress hvis formen er som nå, men dersom det blir mye tyngre vil nok jeg og bli utålmodig :eek:
Jeg er forsåvidt i fin fysisk form, men får meg ikke til å stole på vekstestimeringene. De skal ha det til at hun har vokst 600g på litt over en uke, og det er nesten umulig! Pluss at symfysemålet mitt har stått bom stille. Har vært forskjellige leger som har målt, så da blir det jo vidt forskjellig resultat. Jeg vil rett og slett få hun ut for å se at hun har det bra. Er fryktelig slitsomt å gå å bekymre seg konstant!

Bra det skjer noe!!

Her har det kommet blodslim og jeg har mye sterkere og vondere kynnere i kveld.. Er spent på hvordan det utvikler seg utover kvelden.. Har litt på følelsen at noe er i gang nå - men når det er sagt tørr jeg ikke håpe for mye, da blir det bare en skuffelse om det stopper opp :p
Ååh, blir så misunnelig! Jeg vil også :p

Jeg har også tenkt at jeg kom til å føde før.. Det er så dumt for man blir så ufattelig utålmodig! :p hvertfall når man ser at mange føder før tiden.. Skulle ønske det var meg! Har mistet alt håp om at hun kommer ut i det hele tatt :p gitt opp rett og slett! Føles like greit..

Haha, har mistet troen på at han her noen gang skal ut jeg også! :p Går snart inn i en fornektelsesfase, her. Alle andre føder og har tegn her og der. Nå har hun venninna mi fått kraftige mensmurringer også, hun har visst ikke hatt det sånn før... Mens her går jeg :banghead:;)

Jeg er 40+3 og nå er jeg ferdig med og være gravid og nå vil jeg være mamma :)
Jeg er ønsker veldig at denne fødselen skal starte skikkelig da jeg har hatt vondt i over 3 uker og det er falsk alarm hver gang.. Jeg vil kunne se på babyen at hun har det bra,uten og måtte få det bekreftet via ctg. Også vil jeg ha en hverdag der ikke storesøster må føye seg etter at "mamma er sliten" For det føles ikke veldig bra og måtte si det lenger.

Så lenge babyen har det bra i magen så skal den få være der så lenge som mulig. Men det og skulle bli satt igang er noe som ville vært et stort nederlag.. dessverre :/

Skriver under på den "ferdig med å være gravid, nå vil jeg være mamma". Men jeg er bare 39+2, så burde holde kjeft. Er i veldig fin form selv, bare litt ekstra sliten og har vondt i symfysen/skambeinet på natten og morgenen. Så det er jo levlig. Kjeder meg bare! Vil se fjeset hans snart!

Bra det skjer noe!!

Så gøy om det hadde blitt baby på oss begge i løpet av natta :D lykke til!

Haha, har mistet troen på at han her noen gang skal ut jeg også! :p Går snart inn i en fornektelsesfase, her. Alle andre føder og har tegn her og der. Nå har hun venninna mi fått kraftige mensmurringer også, hun har visst ikke hatt det sånn før... Mens her går jeg :banghead:;)
Sån har eg følt det og, men endeleg er kroppen i gang! Og fy søren, det var på tide :P

Jeg er 40+3 og nå er jeg ferdig med og være gravid og nå vil jeg være mamma :)
Jeg er ønsker veldig at denne fødselen skal starte skikkelig da jeg har hatt vondt i over 3 uker og det er falsk alarm hver gang.. Jeg vil kunne se på babyen at hun har det bra,uten og måtte få det bekreftet via ctg. Også vil jeg ha en hverdag der ikke storesøster må føye seg etter at "mamma er sliten" For det føles ikke veldig bra og måtte si det lenger.

Så lenge babyen har det bra i magen så skal den få være der så lenge som mulig. Men det og skulle bli satt igang er noe som ville vært et stort nederlag.. dessverre :/
Jeg er forsåvidt i fin fysisk form, men får meg ikke til å stole på vekstestimeringene. De skal ha det til at hun har vokst 600g på litt over en uke, og det er nesten umulig! Pluss at symfysemålet mitt har stått bom stille. Har vært forskjellige leger som har målt, så da blir det jo vidt forskjellig resultat. Jeg vil rett og slett få hun ut for å se at hun har det bra. Er fryktelig slitsomt å gå å bekymre seg konstant!
Skriver under på den "ferdig med å være gravid, nå vil jeg være mamma". Men jeg er bare 39+2, så burde holde kjeft. Er i veldig fin form selv, bare litt ekstra sliten og har vondt i symfysen/skambeinet på natten og morgenen. Så det er jo levlig. Kjeder meg bare! Vil se fjeset hans snart!

Takk for svar! Skjønner dere godt, var ikke ment som noen anklage eller noe altså :) Jeg var mer lei tidligere, fordi da var jeg så utrolig sliten - men nå er jeg litt redd for fødsel osv i tillegg til at jeg har så mye å gjøre før han bør komme :p Tipper jeg blir bra lei på slutten allikevel da, det er litt greit å vite det og - da vil jeg nok føle meg mer klar for fødsel!

Håper du slipper å bli satt igang Eccentric, og at alt er bra med veksten hos din lille lucky#1

Bra det skjer noe!!

Det var sånn fødselen min startet! Lykke til ;)

Dag to på overtid.... Dabbet av i går kveld, som vanlig..spent på hva dagen bringer!! Lykke til til dere andre, håper vi alle føder i dag :D

Back
Topp