Overtidstråd

Jeg har ikke termin før 30.april,så er 37+5,men føler jeg er flere dager på overtid allerede. Har hatt ekstemt mye og regelmessige kynnere siden uke 23 og har vært innom føden fire ganger. Trodde aldri jeg skulle komme meg til uke 37,da tvillingene ble født ni uker for tidlig. Hehe! Men her sitter jeg altså,og er nå i mye bedre form enn jeg har vært på over to mnd. Ikke har jeg mye kynnere heller,så lillebror virker å ha grodd fast:) men jubler for bedre form og ikke prematur baby. Kommet oss inn i nytt hus og nå har jeg tid til litt redebygging og baking også,etter to mnd på sofaen.

Uff, skikkelig motløs i dag, er passert 41 uker, og ser ut til at jenta ikke har planer om rikke på seg, ikke så mye som en ri har jeg kjent :( der blir overtidskontroll på meg på tirsdag.

Uff, skikkelig motløs i dag, er passert 41 uker, og ser ut til at jenta ikke har planer om rikke på seg, ikke så mye som en ri har jeg kjent :( der blir overtidskontroll på meg på tirsdag.
41+0 i dag her.. også kontroll på tirsdag.. Nå ser jeg at pappaen begynner og bli litt lei seg også. Liker ikke :(

41+0 i dag her.. også kontroll på tirsdag.. Nå ser jeg at pappaen begynner og bli litt lei seg også. Liker ikke :(

Samme her, mannen begynner å bli litt deppa, men tror kanskje det er mest fordi jeg ikke er så happy. Han vil så gjerne treffe baby, og at plagene mine skal ta slutt... Enig med du, liker ikke :(

40+5 her, kjedelig å vente nåå! rimelig klar for å møte lillegutt <3
overtidskontroll på tirsdag, som føles ut som en evighet til :p

Denne tråden har utviklet seg fra overtidstråd til fødetråd :p

Merket det jeg også.. Ikke så gøy å gå 5 dager over og lese om alle som føder. Fortsatt ingen tegn til at noe skal skje :(

Sjæl.. Har grått og hatt en ukjent følelse av sinne. Sånn sinne som man får lyst å skrike og slå hull i veggen av. Virkelig ikke likt meg! Vet ikke hvor lenge til jeg holder ut.. Synes det er ekkelt at mini er så rolig også. Kjenner liv, men må ofte vente over halve dagen før hun gir lyd fra seg. Vil bare bli ferdig..

Var innstilt på at jeg også kom til å gå over dersom jeg ikke ble satt igang, og nå blir jeg ikke det, så da føles det ut som om det aaaaldri kommer til å skje noe. Merker ikke et snev av modningstegn, og tror mini like gjerne blir i magen i 3 mnd til om hun hadde fått lov :p skulle ønske man hadde mulighet til å styre når man skulle føde selv! Er så dritt å ikke ha full kontroll over egen kropp..
Det skal bli såå godt å få tilbake kroppen sin! Her er det 5 dager til termin. . Og det ER koselig og fantastisk å være gravid. Men nå skal det bli godt å få hilse på minis og få , som du skriver, full kontroll over egen kropp =)

Sjæl.. Har grått og hatt en ukjent følelse av sinne. Sånn sinne som man får lyst å skrike og slå hull i veggen av. Virkelig ikke likt meg! Vet ikke hvor lenge til jeg holder ut.. Synes det er ekkelt at mini er så rolig også. Kjenner liv, men må ofte vente over halve dagen før hun gir lyd fra seg. Vil bare bli ferdig..

Kjenner meg igjen, føler halvparten av tiden at jeg bare vil legge meg ned gråte, eller å kaste på ting.

Om du kjenner mindre bevegelse så kanskje du burde gå å få en sjekk, selv om du fremdeles kjenner henne? Jeg fikk streng beskjed av jordmor å ha lav terskel på å ringe klinikken nå.

Jeg har motsatt problem, hun her har blitt helt turbo, og går ikke to timer uten antydning til liv. Nå er det bare begynt å bli veldig ubehagelig når hun holder på som verst.

Jeg trodde virkelig at huleboer skulle kommet seg ut før overtidstimen, men det er bare to dager til :P

Jeg har ikke kommet til termindatoen enda, men i dag har jeg hatt en skikkelig meltdown:( Begynte å strigråte når samboeren kom hjem. Han skjønte jo ingenting stakkars. Er bare så frustrerende at ingenting skjer...

Jeg har ikke kommet til termindatoen enda, men i dag har jeg hatt en skikkelig meltdown:( Begynte å strigråte når samboeren kom hjem. Han skjønte jo ingenting stakkars. Er bare så frustrerende at ingenting skjer...

Det er litt vanskelig for mannfolkene å forstå, min blir så lei seg, og tror det er noe han har gjort gale når jeg viser frustrasjon eller noe. Det er vanskelig å få ham til å forstå at det er fysisk og psykisk slitsomt å gå å vente på at noe som du ikke har kontroll over.
Krysser fingre for deg at du ikke går over :)

Det er litt vanskelig for mannfolkene å forstå, min blir så lei seg, og tror det er noe han har gjort gale når jeg viser frustrasjon eller noe. Det er vanskelig å få ham til å forstå at det er fysisk og psykisk slitsomt å gå å vente på at noe som du ikke har kontroll over.
Krysser fingre for deg at du ikke går over :)
Det hjalp med en klem, noen susser og en armkrok å gråte i:) Men som du sier: fy så slitsomt å gå sånn å vente nå på slutten:oops: man blir jo tullete av mindre!

Back
Topp