Tror det blir baby nå!! Er innlagt med rier. Grusomt vondt
lykke til
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Denne tråden har utviklet seg fra overtidstråd til fødetråd
41+0 i dag her.. også kontroll på tirsdag.. Nå ser jeg at pappaen begynner og bli litt lei seg også. Liker ikkeUff, skikkelig motløs i dag, er passert 41 uker, og ser ut til at jenta ikke har planer om rikke på seg, ikke så mye som en ri har jeg kjent der blir overtidskontroll på meg på tirsdag.
41+0 i dag her.. også kontroll på tirsdag.. Nå ser jeg at pappaen begynner og bli litt lei seg også. Liker ikke
Denne tråden har utviklet seg fra overtidstråd til fødetråd
Sjæl.. Har grått og hatt en ukjent følelse av sinne. Sånn sinne som man får lyst å skrike og slå hull i veggen av. Virkelig ikke likt meg! Vet ikke hvor lenge til jeg holder ut.. Synes det er ekkelt at mini er så rolig også. Kjenner liv, men må ofte vente over halve dagen før hun gir lyd fra seg. Vil bare bli ferdig..Uff, skikkelig motløs i dag, er passert 41 uker, og ser ut til at jenta ikke har planer om rikke på seg, ikke så mye som en ri har jeg kjent der blir overtidskontroll på meg på tirsdag.
Hva vil det si å strippe?Da er jeg en dag på overtid... Skal til akupunktur på sykehuset i dag, så håper de vil strippe meg og!!
Det skal bli såå godt å få tilbake kroppen sin! Her er det 5 dager til termin. . Og det ER koselig og fantastisk å være gravid. Men nå skal det bli godt å få hilse på minis og få , som du skriver, full kontroll over egen kropp =)Var innstilt på at jeg også kom til å gå over dersom jeg ikke ble satt igang, og nå blir jeg ikke det, så da føles det ut som om det aaaaldri kommer til å skje noe. Merker ikke et snev av modningstegn, og tror mini like gjerne blir i magen i 3 mnd til om hun hadde fått lov skulle ønske man hadde mulighet til å styre når man skulle føde selv! Er så dritt å ikke ha full kontroll over egen kropp..
Sjæl.. Har grått og hatt en ukjent følelse av sinne. Sånn sinne som man får lyst å skrike og slå hull i veggen av. Virkelig ikke likt meg! Vet ikke hvor lenge til jeg holder ut.. Synes det er ekkelt at mini er så rolig også. Kjenner liv, men må ofte vente over halve dagen før hun gir lyd fra seg. Vil bare bli ferdig..
Jeg har ikke kommet til termindatoen enda, men i dag har jeg hatt en skikkelig meltdown Begynte å strigråte når samboeren kom hjem. Han skjønte jo ingenting stakkars. Er bare så frustrerende at ingenting skjer...
Det hjalp med en klem, noen susser og en armkrok å gråte i Men som du sier: fy så slitsomt å gå sånn å vente nå på slutten man blir jo tullete av mindre!Det er litt vanskelig for mannfolkene å forstå, min blir så lei seg, og tror det er noe han har gjort gale når jeg viser frustrasjon eller noe. Det er vanskelig å få ham til å forstå at det er fysisk og psykisk slitsomt å gå å vente på at noe som du ikke har kontroll over.
Krysser fingre for deg at du ikke går over