Overtidstråd

Jeg hadde termin 2 og har ikke født ennå. Litt lei kan du si! Så vet hvordan du har det
Og jeg klager en ussel dag på overtid :p det er så utrolig kjedelig.. Håper det er vår tur snart! Gleder meg sånn til å møte den lille, hun er den eneste jeg stoler på at kan fortelle meg at hun har det bra, så skal bli godt å kunne se det med egne øyne!

Jeg hadde termin i går så er jo bare 1 dag på overtid,men kjenner at jeg er bra lei allerede. Så synes det var veldig fint at du opprettet denne tråden så vi kan støtte hverandre:) kjenner selv at jeg blir mer og mer motløs hver gang jeg kommer inn på forum og ser at noen andre har født samtidig som det ikke finnes noen tegn på at noe vil skje hos en selv...

Hos meg føles det ut som om hun fint kunne blitt der inne i 3 mnd til. Absolutt ingen tegn til fødsel! Og har liksom blitt ferdig med all redebygging, så nå går jeg bare å kjeder meg.. Tar for laaaang tid!

Har vært utålmodig siden uke 37 jeg :p ble faktisk skikkelig sur når legen sa de ikke ville sette igang likevel, selv om det bare sier at barnet har det bra.. Er så utrolig klar!! Det skulle jo være min tur nå.. :(
Er jo sånn når planene endres! Jeg har ikke termin før på fredag, så skal ikke klage.. men ufattelig lite som frister å gjøre..! Vil bare føde - NÅ!!

Eg er 42 uker på torsdag og blir då igangsatt kl 11. Mobilene våre har jo blitt overbelasta dei siste dagene om ikkje baby er ute snart. Kjenne det ska bli godt å bli ferdig. Er drit misunnleg på dei som har fødd før meg...føle meg urettferdig behandla :( :p

Da kan jeg virkelig tenke meg det skal bli godt å bli ferdig! Man har jo gått og ventet så ufattelig lenge, og så må man vente enda lenger! Tipper igangsettingen går greit ettersom at du har gått så langt over.. Trenger kanskje ikke å vente så lenge fra du blir satt igang til det skjer noe. Blir en spennende dag for deg imorgen da! :)

Har ikke termin før den 21, men her er det omvendt. Ingen spør om hun kommer snart, alle sier: du kommer til å gå 2 uker over! Ikke noe mas fra noen, er faktisk litt stusselig det også skal jeg være ærlig!
Fikk også noen kommentarer om at jeg kom til å gå over, men da ble jeg furt og tenkte at det kan de bare glemme! :p enda mer irritert blir jeg når noen ber meg knipe igjen fordi de skal rekke å komme hjem eller bli ferdig med et eller annet viktig. "Ikke F**** om jeg skal holde babyen inne for din del, haha :p"

Da er jeg en dag på overtid... Skal til akupunktur på sykehuset i dag, så håper de vil strippe meg og!! :)

Tør ikke å spørre om sånt jeg.. Har neste kontroll på fredag, men tør ikke å spørre om hun vil kjenne om jeg er moden engang :s

Jeg har en uke igjen til termin i dag, men har vært dum nok til å tenke at jeg skal føde før, selv om jeg vet bedre! :shy: Har jo hørt siden uke 37 at det kan skje "når som helst", og det er jo mange her som føder før. Prøver å omstille meg til at det er minst to uker igjen, men er så spent og er jo i en unntakstilstand. Har ingen tegn til noe som helst her heller :p

Har en venninne som ligger en uke bak meg, og hennes baby ligger langt nede og hun har fått beskjed om at hun antagelig føder før tiden. Drit irriterende ;)
Jeg har også tenkt at jeg kom til å føde før.. Det er så dumt for man blir så ufattelig utålmodig! :p hvertfall når man ser at mange føder før tiden.. Skulle ønske det var meg! Har mistet alt håp om at hun kommer ut i det hele tatt :p gitt opp rett og slett! Føles like greit..

Dere som nå er over termin, ble deres termindato fremskyndet på oul? Jeg er nå to dager over termin. Ble satt frem 8 dager på oul. Hadde vært interessant å høre hvordan det er med dere andre og.

Her var det bare en dags forskjell på menstermin og UL termin, så tror ikke det har så mye å si for min del.

Har egentlig innstilt meg på at jeg må gå på overtid, men innerst inne følte jeg av en eller annen grunn at jeg kom til å føde før termin, men neida, hadde termin i går og merker ingen tegn til at lillegutt vil ut enda.. Er leeeei nå :shifty:

Var innstilt på at jeg også kom til å gå over dersom jeg ikke ble satt igang, og nå blir jeg ikke det, så da føles det ut som om det aaaaldri kommer til å skje noe. Merker ikke et snev av modningstegn, og tror mini like gjerne blir i magen i 3 mnd til om hun hadde fått lov :p skulle ønske man hadde mulighet til å styre når man skulle føde selv! Er så dritt å ikke ha full kontroll over egen kropp..

Er jo sånn når planene endres! Jeg har ikke termin før på fredag, så skal ikke klage.. men ufattelig lite som frister å gjøre..! Vil bare føde - NÅ!!

Da er vi nok flere! Tiden går jo bare saktere jo mer man gleder seg, men er umulig å fokusere på noe annet :p

Da er vi nok flere! Tiden går jo bare saktere jo mer man gleder seg, men er umulig å fokusere på noe annet :p
Ja, det er sant.. må prøve å ha noen planer for dagene fremover!

Jeg ble satt fra 11 til 8. Så er ikke mange dagene forskjell..
Største irritasjonen er at andre folk rundt meg begynner og bli utålmodige og lurer på "hvor det blir av ungen" og "syntes det på tide" osv. Akkurat som det er opp til meg :p

Da kan jeg virkelig tenke meg det skal bli godt å bli ferdig! Man har jo gått og ventet så ufattelig lenge, og så må man vente enda lenger! Tipper igangsettingen går greit ettersom at du har gått så langt over.. Trenger kanskje ikke å vente så lenge fra du blir satt igang til det skjer noe. Blir en spennende dag for deg imorgen da! :)
Om eg er like umoden i mårra som eg var på søndag så tar det vel litt tid...:(

Er dere utålmodige fordi det er tungt, eller fordi dere vil treffe bebisen? :) Jeg føler meg egentlig i fin form, bedre enn tidligere, men er bare 37+1. Tenker at jeg skal klare 3 uker til uten stress hvis formen er som nå, men dersom det blir mye tyngre vil nok jeg og bli utålmodig :o

Jeg fikk 3 forskjellige terminer på ul. Tidlig ul sa 9, så 5. Oul endte på 2. Jeg blir satt i gang i morgen kveld.

Er dere utålmodige fordi det er tungt, eller fordi dere vil treffe bebisen? :) Jeg føler meg egentlig i fin form, bedre enn tidligere, men er bare 37+1. Tenker at jeg skal klare 3 uker til uten stress hvis formen er som nå, men dersom det blir mye tyngre vil nok jeg og bli utålmodig :o
Jeg er 40+3 og nå er jeg ferdig med og være gravid og nå vil jeg være mamma :)
Jeg er ønsker veldig at denne fødselen skal starte skikkelig da jeg har hatt vondt i over 3 uker og det er falsk alarm hver gang.. Jeg vil kunne se på babyen at hun har det bra,uten og måtte få det bekreftet via ctg. Også vil jeg ha en hverdag der ikke storesøster må føye seg etter at "mamma er sliten" For det føles ikke veldig bra og måtte si det lenger.

Så lenge babyen har det bra i magen så skal den få være der så lenge som mulig. Men det og skulle bli satt igang er noe som ville vært et stort nederlag.. dessverre :/

Back
Topp