Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Håper jeg endelig kan si at det er min tur våknet i 3 tiden av småtak i rygg og mage, men fikk sovne igjen etter 1 time, våknet igjen nå kl 6 og da er det stekere smerter. Aldri vært så glad for smerter som jeg er nå! Skal på overtidskontroll på sykehuset i dag. Skal jeg avbestille den eller bare møte opp?
Tok en telefon til de, og de ville at jeg skulle komme tilfelle irene dabber av noe jeg håper de ikke gjør. Hehe.Jeg ville bare møtt opp lykke til!
Velkommen Alle driver og føder her så var redd jeg ble alene her inne jeg nå! Skal på kontroll i morgen, da er jeg 6 dager over.. SpentEr selv over.. Hadde termin på lørdag så riktignok ikke så mange dagene.. Men jeg kjenner at jeg er fryktelig klar nå og gleder meg til noe skjer. Skal på kontroll på legekontoret i morgen (om ingenting ikke skjer iløpet av dagen/natten selvføgelig) også skal vi på overtidskontroll på sykehuset til fredag, da er jeg seks dager over. Skulle virkelig ønske jeg hadde den kontrollen litt tidligere i uka. For man blir vel ikke satt igang på en fredag?
Har mange sterke kynnere og noen som tar litt tak i ryggen og litt mens murring. Så jeg håper virkelig det kan skje noe snart
Velkommen Alle driver og føder her så var redd jeg ble alene her inne jeg nå! Skal på kontroll i morgen, da er jeg 6 dager over.. Spent
Lykke til i dagDu et ikke alene ennå jeg skal på kontroll i morgen (tirsdag) og, da er jeg 7 dager over. Jeg er så spent på hva de sier, og om alt står bra til med tøtto i magen.
Jeg har ikke hatt noen som helst form for tegn at noe skal skje ennå, og marerittet er vel om jeg blir gående to uker over
Lykke til i dag
Blir godt med den ultralyden syntes jeg. Se at babyen trives og hvor stor hun er nå!
Det er vel max 11 dager som er "lov" og gå over nå. Så mellom dag 7-11 så skal man bli satt igang.