Oss testetøser imellom

9dpo. Kan dette være skygge?:bookworm: Streken kom etter 2 min, men bildet er tatt når den er tørket. 2 pp, 1 med progesteron så jeg var ikke forberedt på noe positiv test med det første, så tror ikke noe på den :hilarious:

Vedlegg

• 20250608_155303.jpg
    20250608_155303.jpg
    1,1 MB · Visninger: 132
Kan dere hjelpe meg å tyde to tester fra make sure? Har dårlig erfaring med skyggestrek på disse, tok en i formiddag som jeg synes ser rosa ut i forhold til de jeg har tatt tidligere. Tok derfor en ny nå og synes den ser litt sterkere ut? 11 dpo. Første bilde er testen fra tidligere i dag.

Vedlegg

• IMG_4301.png
    IMG_4301.png
    1,9 MB · Visninger: 104
  • IMG_4302.png
    IMG_4302.png
    1,9 MB · Visninger: 101
Kan dere hjelpe meg å tyde to tester fra make sure? Har dårlig erfaring med skyggestrek på disse, tok en i formiddag som jeg synes ser rosa ut i forhold til de jeg har tatt tidligere. Tok derfor en ny nå og synes den ser litt sterkere ut? 11 dpo. Første bilde er testen fra tidligere i dag.
Nr 2 syns jeg ser rosa ut iallefall!

Hvis du ikke har tatt ovitrielle synes jeg den ser positiv ut

Annenhver med så fine streker allerede, du får nok kjapt dye stealer
Ja går nok fint det, men jeg syns disse var svake ift sist graviditet, da hadde jeg dye stealer innen IKM :hilarious:

14 DPO :D
Vis vedlegget 462440
Har 4 tidlig og 6 vanlig strimler + 1 digital igjen. Tenker jeg venter med sistnevnte til 5+0, men usikker på når jeg skal ta resten :smiley-ashamed004 Hver eller annenhver dag?
Såå gøy!! Gratulerer :Heartred

Første gang jeg ble gravid tok jeg kun en test og har lurt litt på dette - hvorfor man tester etter man har fått en positiv test? Er det økt sjanse for å miste de aller første ukene eller er det andre grunner til at mange gjør det? :Heartred Har hørt at det er en milepæl å komme til uka 12 for da er faren over.
Jeg håper ikke jeg tråkker på noen tær ved å spørre - jeg har bare tenkt litt på at dersom flere her anbefaler å gjøre det så følger jeg den når det klaffer her også :smiley-ashamed004

Back
Topp