Oss testetøser imellom

9dpo. Kan dette være skygge?:bookworm: Streken kom etter 2 min, men bildet er tatt når den er tørket. 2 pp, 1 med progesteron så jeg var ikke forberedt på noe positiv test med det første, så tror ikke noe på den :hilarious:

Vedlegg

• 20250608_155303.jpg
    20250608_155303.jpg
    1,1 MB · Visninger: 139
Kan dere hjelpe meg å tyde to tester fra make sure? Har dårlig erfaring med skyggestrek på disse, tok en i formiddag som jeg synes ser rosa ut i forhold til de jeg har tatt tidligere. Tok derfor en ny nå og synes den ser litt sterkere ut? 11 dpo. Første bilde er testen fra tidligere i dag.

Vedlegg

• IMG_4301.png
    IMG_4301.png
    1,9 MB · Visninger: 109
  • IMG_4302.png
    IMG_4302.png
    1,9 MB · Visninger: 107
Kan dere hjelpe meg å tyde to tester fra make sure? Har dårlig erfaring med skyggestrek på disse, tok en i formiddag som jeg synes ser rosa ut i forhold til de jeg har tatt tidligere. Tok derfor en ny nå og synes den ser litt sterkere ut? 11 dpo. Første bilde er testen fra tidligere i dag.
Nr 2 syns jeg ser rosa ut iallefall!

Hvis du ikke har tatt ovitrielle synes jeg den ser positiv ut

14 DPO :D
Vis vedlegget 462440
Har 4 tidlig og 6 vanlig strimler + 1 digital igjen. Tenker jeg venter med sistnevnte til 5+0, men usikker på når jeg skal ta resten :smiley-ashamed004 Hver eller annenhver dag?
Såå gøy!! Gratulerer :Heartred

Første gang jeg ble gravid tok jeg kun en test og har lurt litt på dette - hvorfor man tester etter man har fått en positiv test? Er det økt sjanse for å miste de aller første ukene eller er det andre grunner til at mange gjør det? :Heartred Har hørt at det er en milepæl å komme til uka 12 for da er faren over.
Jeg håper ikke jeg tråkker på noen tær ved å spørre - jeg har bare tenkt litt på at dersom flere her anbefaler å gjøre det så følger jeg den når det klaffer her også :smiley-ashamed004

Back
Topp