Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har den ikke litt rosa farge og9dpo. Kan dette være skygge?Streken kom etter 2 min, men bildet er tatt når den er tørket. 2 pp, 1 med progesteron så jeg var ikke forberedt på noe positiv test med det første, så tror ikke noe på den
![]()
Synes den ser positiv ut9dpo. Kan dette være skygge?Streken kom etter 2 min, men bildet er tatt når den er tørket. 2 pp, 1 med progesteron så jeg var ikke forberedt på noe positiv test med det første, så tror ikke noe på den
![]()
Joo, litt. Er det en ekte strek da?Har den ikke litt rosa farge og
Jo, kan ikke skygger ha det? Bare lest at det er vanlig på bp tester. Ikke vært borti det selv!Har den ikke litt rosa farge og
Ikke sett det på andres skygger ihvertfall. Synes den ser positiv ut. Krysser fingrene for at den utvikler segJoo, litt. Er det en ekte strek da?
Jo, kan ikke skygger ha det? Bare lest at det er vanlig på bp tester. Ikke vært borti det selv!
Ser ikke ut som skyggestrekJoo, litt. Er det en ekte strek da?
Jo, kan ikke skygger ha det? Bare lest at det er vanlig på bp tester. Ikke vært borti det selv!
Nr 2 syns jeg ser rosa ut iallefall!Kan dere hjelpe meg å tyde to tester fra make sure? Har dårlig erfaring med skyggestrek på disse, tok en i formiddag som jeg synes ser rosa ut i forhold til de jeg har tatt tidligere. Tok derfor en ny nå og synes den ser litt sterkere ut? 11 dpo. Første bilde er testen fra tidligere i dag.
Hvis du ikke har tatt ovitrielle synes jeg den ser positiv utKan dere hjelpe meg å tyde to tester fra make sure? Har dårlig erfaring med skyggestrek på disse, tok en i formiddag som jeg synes ser rosa ut i forhold til de jeg har tatt tidligere. Tok derfor en ny nå og synes den ser litt sterkere ut? 11 dpo. Første bilde er testen fra tidligere i dag.
Nei, det har jeg ikke tatt. Er alt for spennende dette.Hvis du ikke har tatt ovitrielle synes jeg den ser positiv ut
Ja, ikke sant. Synes den er enda mer rosa i virkeligheten. Men tør jo nesten ikke håpe, har blitt skuffet før med disse testeneNr 2 syns jeg ser rosa ut iallefall!
Da tipper jeg den er mye sterkere i morgenNei, det har jeg ikke tatt. Er alt for spennende dette.
Så fantastiskJammen var den positiv i gårprøvd i rundt 3 år, aldri fått positiv test. Fikk henvisning for IVF for 2 uker siden.
GratulererTusen takkSå fantastiskGratulerer

Annenhver med så fine streker allerede, du får nok kjapt dye stealer14 DPO
Vis vedlegget 462440
Har 4 tidlig og 6 vanlig strimler + 1 digital igjen. Tenker jeg venter med sistnevnte til 5+0, men usikker på når jeg skal ta restenHver eller annenhver dag?
Ja går nok fint det, men jeg syns disse var svake ift sist graviditet, da hadde jeg dye stealer innen IKMAnnenhver med så fine streker allerede, du får nok kjapt dye stealer

Ville heller målt hcg i blodet. Sier så lite de testene14 DPO
Vis vedlegget 462440
Har 4 tidlig og 6 vanlig strimler + 1 digital igjen. Tenker jeg venter med sistnevnte til 5+0, men usikker på når jeg skal ta restenHver eller annenhver dag?
Såå gøy!! Gratulerer14 DPO
Vis vedlegget 462440

Har hørt at det er en milepæl å komme til uka 12 for da er faren over.