Oss testetøser imellom

Ville heller målt hcg i blodet. Sier så lite de testene :)
Det gidder jeg ikke, er ikke bekymret, vil bare bruke opp testene jeg har :p Dessuten er det ikke ledig hos legen før 06. august :eek:

Såå gøy!! Gratulerer :Heartred

Første gang jeg ble gravid tok jeg kun en test og har lurt litt på dette - hvorfor man tester etter man har fått en positiv test? Er det økt sjanse for å miste de aller første ukene eller er det andre grunner til at mange gjør det? :Heartred Har hørt at det er en milepæl å komme til uka 12 for da er faren over.
Jeg håper ikke jeg tråkker på noen tær ved å spørre - jeg har bare tenkt litt på at dersom flere her anbefaler å gjøre det så følger jeg den når det klaffer her også :smiley-ashamed004
Takk! For min del er det egentlig bare fordi jeg har mange tester igjen, har ingen å gi dem bort til :joyful: Men mange blir beroliget av å se at streker / digital øker. Det er større sjanse for å miste helt i starten ja, men sjansen blir lavere for hver dag. Uke 12 er ingen "magisk" grense, sjansen kan være under 2% allerede ved 10+0. Du kan se et estimat for din situasjon her: https://datayze.com/miscarriage-chart

Takk! For min del er det egentlig bare fordi jeg har mange tester igjen, har ingen å gi dem bort til :joyful: Men mange blir beroliget av å se at streker / digital øker. Det er større sjanse for å miste helt i starten ja, men sjansen blir lavere for hver dag. Uke 12 er ingen "magisk" grense, sjansen kan være under 2% allerede ved 10+0. Du kan se et estimat for din situasjon her: https://datayze.com/miscarriage-chart
Skjønner, det er veldig forståelig :Heartred
Den var kjekk! Artig å se det sånn i skjema uke for uke :happy:

Skjønner, det er veldig forståelig :Heartred
Den var kjekk! Artig å se det sånn i skjema uke for uke :happy:
Ja, nå skal jeg holde den åpen i en fane i mange uker :hilarious: Veldig gøy å se at det er forskjell hver dag akkurat nå :D

Tror jeg bare skal ta tester hver dag til jeg er tom (sparer én vanlig strimmel og CB digital til 5+0). Tidligtestene er noe herk jo :banghead:
PXL_20250612_102859361.MP~2.jpg

ChatGPT mener denne er positiv, men det er den ikke :knegg: 0,49 på Premom

IMG_EE077E45-B869-40D8-8531-E3410B3AE351.jpeg

Den blir nok positiv i kveld :)
Jeg skulle ønske, men er så vant til at styrken går veldig opp og ned! Jeg pleier som regel å ha blinkende smiley på CB i 9 dager og er «bare» på den 4 i dag, så regner med at EL kommer på lørdag. Men må ta test litt senere i kveld også! Jeg kan ikke huske at det har murret så veldig før EL før, så håper det er gullegget jeg ruger på nå :hilarious: :Heartred Hvordan går det med deg? Hvor langt er du på vei nå? :shy:

12 dpo idag. Negativ clearblue ultratidlig digital med sensitivitet på 10. Har vært kvalm og hatt symptomer jeg vanligvis aldri har før mens. Vil anta kroppen bare tuller seg, men føles så demotiverende å ikke få positiv test. Hva tror dere? Sjansen er vel liten for positiv test nå.
Fikk positiv test 14 dpo siste dagen i mars. Endte i SA uke 8.

12 dpo idag. Negativ clearblue ultratidlig digital med sensitivitet på 10. Har vært kvalm og hatt symptomer jeg vanligvis aldri har før mens. Vil anta kroppen bare tuller seg, men føles så demotiverende å ikke få positiv test. Hva tror dere? Sjansen er vel liten for positiv test nå.
Fikk positiv test 14 dpo siste dagen i mars. Endte i SA uke 8.
Hvis du er sikker på dpo så tror jeg dessverre det ser dårlig ut, men hvis det er naturlig graviditet så vet du vel ikke helt sikkert hvilken dpo du er?

Hvis du er sikker på dpo så tror jeg dessverre det ser dårlig ut, men hvis det er naturlig graviditet så vet du vel ikke helt sikkert hvilken dpo du er?
Har testet etter el, men det kan jo selvfølgelig være egget slapp senere enn antatt? Hadde lyserosa på papiret 9 dpo, noe jeg aldri har hatt før. Hverken med forrige graviditet eller før mens.

Har testet etter el, men det kan jo selvfølgelig være egget slapp senere enn antatt? Hadde lyserosa på papiret 9 dpo, noe jeg aldri har hatt før. Hverken med forrige graviditet eller før mens.
Ja el kan alltid komme senere enn antatt, og noen egg blir ikke blastocyst før dag 6. Ville testet en dag til :)

Har én strimmel og én digital igjen, vil se skikkelig dyestealer og 3+, skal jeg ta dem i morgen eller vente til onsdag?
PXL_20250616_101226714.MP~2.jpg

Uuu ta å prøøøv til onsdag så er du safe, men tror de begge blir good i morgen :Heartpink
Tror jeg har landet på å vente til onsdag, da er det jo uansett en uke siden jeg testet positivt og fikk 2-3!
Hadde sikkert gått fint i morgen også, men just in case :smiley-ashamed004

Enig! Jeg og venter 2 uker før jeg tar digital for 3+ :laughing002 jeg skal ikke stresse meg opp før det iallefall denne gangen
De er jo så dyre, så jeg hadde blitt litt sur hvis jeg fikk 2-3 igjen :hilarious: Kjøpte alle testene jeg hadde nå på Black Friday salg i fjor, tenkte jeg ville spante på meg digital til min siste graviditet :laughing002

Back
Topp