Det gidder jeg ikke, er ikke bekymret, vil bare bruke opp testene jeg harVille heller målt hcg i blodet. Sier så lite de testene![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det gidder jeg ikke, er ikke bekymret, vil bare bruke opp testene jeg harVille heller målt hcg i blodet. Sier så lite de testene![]()
Takk! For min del er det egentlig bare fordi jeg har mange tester igjen, har ingen å gi dem bort tilSåå gøy!! Gratulerer
Første gang jeg ble gravid tok jeg kun en test og har lurt litt på dette - hvorfor man tester etter man har fått en positiv test? Er det økt sjanse for å miste de aller første ukene eller er det andre grunner til at mange gjør det?Har hørt at det er en milepæl å komme til uka 12 for da er faren over.
Jeg håper ikke jeg tråkker på noen tær ved å spørre - jeg har bare tenkt litt på at dersom flere her anbefaler å gjøre det så følger jeg den når det klaffer her også![]()
Men mange blir beroliget av å se at streker / digital øker. Det er større sjanse for å miste helt i starten ja, men sjansen blir lavere for hver dag. Uke 12 er ingen "magisk" grense, sjansen kan være under 2% allerede ved 10+0. Du kan se et estimat for din situasjon her: https://datayze.com/miscarriage-chartSkjønner, det er veldig forståeligTakk! For min del er det egentlig bare fordi jeg har mange tester igjen, har ingen å gi dem bort tilMen mange blir beroliget av å se at streker / digital øker. Det er større sjanse for å miste helt i starten ja, men sjansen blir lavere for hver dag. Uke 12 er ingen "magisk" grense, sjansen kan være under 2% allerede ved 10+0. Du kan se et estimat for din situasjon her: https://datayze.com/miscarriage-chart

Ja, nå skal jeg holde den åpen i en fane i mange ukerSkjønner, det er veldig forståelig
Den var kjekk! Artig å se det sånn i skjema uke for uke![]()
Veldig gøy å se at det er forskjell hver dag akkurat nå Den blir nok positiv i kveld
Jeg skulle ønske, men er så vant til at styrken går veldig opp og ned! Jeg pleier som regel å ha blinkende smiley på CB i 9 dager og er «bare» på den 4 i dag, så regner med at EL kommer på lørdag. Men må ta test litt senere i kveld også! Jeg kan ikke huske at det har murret så veldig før EL før, så håper det er gullegget jeg ruger på nåDen blir nok positiv i kveld![]()
Hvordan går det med deg? Hvor langt er du på vei nå? 
Ser på den øverste og den i midtenTrenger tydehjelp! I virkeligheten kan jeg se noe på to av de, vanskelig å få med på bildetVis vedlegget 462696Vis vedlegget 462697Vis vedlegget 462698
Den øverste? Hehe, den ser jeg ingenting på selv.. men den i midten og nederst, der ser jegSer på den øverste og den i midten![]()

Hvis du er sikker på dpo så tror jeg dessverre det ser dårlig ut, men hvis det er naturlig graviditet så vet du vel ikke helt sikkert hvilken dpo du er?12 dpo idag. Negativ clearblue ultratidlig digital med sensitivitet på 10. Har vært kvalm og hatt symptomer jeg vanligvis aldri har før mens. Vil anta kroppen bare tuller seg, men føles så demotiverende å ikke få positiv test. Hva tror dere? Sjansen er vel liten for positiv test nå.
Fikk positiv test 14 dpo siste dagen i mars. Endte i SA uke 8.
Har testet etter el, men det kan jo selvfølgelig være egget slapp senere enn antatt? Hadde lyserosa på papiret 9 dpo, noe jeg aldri har hatt før. Hverken med forrige graviditet eller før mens.Hvis du er sikker på dpo så tror jeg dessverre det ser dårlig ut, men hvis det er naturlig graviditet så vet du vel ikke helt sikkert hvilken dpo du er?
Ja el kan alltid komme senere enn antatt, og noen egg blir ikke blastocyst før dag 6. Ville testet en dag tilHar testet etter el, men det kan jo selvfølgelig være egget slapp senere enn antatt? Hadde lyserosa på papiret 9 dpo, noe jeg aldri har hatt før. Hverken med forrige graviditet eller før mens.
Uuu ta å prøøøv til onsdag så er du safe, men tror de begge blir good i morgenHar én strimmel og én digital igjen, vil se skikkelig dyestealer og 3+, skal jeg ta dem i morgen eller vente til onsdag?
Vis vedlegget 462745

Tror jeg har landet på å vente til onsdag, da er det jo uansett en uke siden jeg testet positivt og fikk 2-3!Uuu ta å prøøøv til onsdag så er du safe, men tror de begge blir good i morgen![]()

Enig! Jeg og venter 2 uker før jeg tar digital for 3+Tror jeg har landet på å vente til onsdag, da er det jo uansett en uke siden jeg testet positivt og fikk 2-3!
Hadde sikkert gått fint i morgen også, men just in case![]()
jeg skal ikke stresse meg opp før det iallefall denne gangenDe er jo så dyre, så jeg hadde blitt litt sur hvis jeg fikk 2-3 igjenEnig! Jeg og venter 2 uker før jeg tar digital for 3+jeg skal ikke stresse meg opp før det iallefall denne gangen
Kjøpte alle testene jeg hadde nå på Black Friday salg i fjor, tenkte jeg ville spante på meg digital til min siste graviditet