Spire2024
Flørter med forumet
Rediger bildet så det er mindre så går det! Feks sånn at det kun viser testen og ikke ting rundtSer nå at det står at filen er for stor. Går det an å endre på det?:/
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Rediger bildet så det er mindre så går det! Feks sånn at det kun viser testen og ikke ting rundtSer nå at det står at filen er for stor. Går det an å endre på det?:/
Gratulerer så myeGårsdagens strek var ekte!
Jeg skimter en svak strekBilde tatt litt innen 5 minutter, så en ganske «tydelig» strek så tok en CB med ukesindikator. Den viste «ikke negativ». Flere enn meg som ser en svak strek på testen? Usikker på når eller om eggløsning var, men tipper jeg er ca 8 dpo.
jeg er 10 dpo og fikk positiv med ukesindikator i dag, så ville prøvd 10dpo! Evt kveld 9dponoen som har erfaring med hvor lenge jeg burde vente med å bruke ny test med ukesindikator?
Spennende! Jeg ser noeTakk for masse gode tilbakemeldinger, måtte beskjære bilde
Er dette bare skygger eller er det reelt? Er 8dpo i dag. Testen er tidelig test fra vidi pharma![]()

ÅåhSpennende! Jeg ser noe![]()
ååh<3 tror det kan være starten på noe eller skygge strek? Vet ikke om noen har erfaring med vidi pharma sine tester/tidelig tester?Spennende! Jeg ser noe![]()