Oss testetøser imellom

Har dessverre opplevt skygge streker på disse, men ikke mange. Men, de er veldig kjent for å slå ut senere enn andre merker! Hadde anbefalt å enten teste med annet merke, eller vente noe dager og så teste på nytt :Heartred

Men, ser absolutt det du snakker om - kan skimte en strek! Håper det er baby strek da, lykke til :love7
Okei, tusen takk for svar :love7

Ja, vet ikke om jeg tørr å håpe. Jeg får smøre meg med tålmodighet de neste dagene!

Hei :love7

Har hørt mye om at rfsu testene slår sent ut. Hadde noen liggende og testet dem for morroskyld i dag.
Her ser dere forskjell på make sure og rfsu, begge tatt på samme urin :oops: 14dpo
IMG_9511.jpeg

Hei :love7

Har hørt mye om at rfsu testene slår sent ut. Hadde noen liggende og testet dem for morroskyld i dag.
Her ser dere forskjell på make sure og rfsu, begge tatt på samme urin :oops: 14dpoVis vedlegget 478704

Dårlig erfaring med rfsu her også. Med 22 barnet fikk jeg positiv på makesure vanlig, skyntet meg i butikken å kjøpte rfsu tidlig siden apoteket ikke var åpent enda, den var negativ. Kjøpte vanlig clearblue med kryss når apoteket åpent, og den var positiv.
Så har avskrevet RFSU fullstendig. Men gratulerer med positive tester ♥️♥️

Dårlig erfaring med rfsu her også. Med 22 barnet fikk jeg positiv på makesure vanlig, skyntet meg i butikken å kjøpte rfsu tidlig siden apoteket ikke var åpent enda, den var negativ. Kjøpte vanlig clearblue med kryss når apoteket åpent, og den var positiv.
Så har avskrevet RFSU fullstendig. Men gratulerer med positive tester ♥️♥️
Ja ikke sant, utrolig dårlig fargestoff!
Tusen takk, er så takknemlig ❤️

Gratulerer med positiv test. Rfsu er en dårlig test. Har ikke testet strimler. Bare staver. Tidlig testing. De gir en veldig falsk utslag. Du føler du ser noe hele tiden.

Testet du 7dpo også?:) jeg er det i dag, testet med samme test som du brukte, syns jeg så en ultra svak strek:/ men litt redd for at det kun var skygge strek:(
Ja men så ikke noe på den i kveldslyset. Dårlig belysning her:smiley-ashamed004 Spennende om du får det i morra også da! Har tatt en til test fra et annet merke nå, og ser fortsatt noe!

Vedlegg

• IMG_5530.jpeg
    IMG_5530.jpeg
    160,4 KB · Visninger: 40
Ja men så ikke noe på den i kveldslyset. Dårlig belysning her:smiley-ashamed004 Spennende om du får det i morra også da! Har tatt en til test fra et annet merke nå, og ser fortsatt noe!

Oii! Den var jo veldig tydelig! Jeg ser den kjempe godt:) ja håper det<3 så spennende,håper dine også blir sterkere<3

Er det noen som kan se noe her? Er 8 dpo idag. Syns jeg skimter strek men er redd det bare er skygge da jeg tok Clearblue sin tidelige digital test som viste negativ:( har brukt vidi pharma sin

Back
Topp