Oss testetøser imellom

Den øverste testen tok jeg i dag, ca kl 19.30. Bare for gøy, tok jeg en ny nå, med en ny pakke (den nederste). Men altså…fast smilefjes på den øverste og negativ på den nederste! CD 13 i dag. Ble veldig lite gøy å få det siste resultatet :( Noen som har vært borti det samme? Den siste teststaven ser jo mest positiv ut! Skjønner ingenting..blæh..
Legger også ved strimmel-bildet fra i går og i dag.

Vedlegg

• IMG_6067.jpeg
    IMG_6067.jpeg
    2,3 MB · Visninger: 64
  • IMG_6044.jpeg
    IMG_6044.jpeg
    1 MB · Visninger: 59
Er skikkelig testtøs denne syklusen :smiley-ashamed005 :smiley-ashamed004

Blir jo helt avhengig av å teste når man først begynner

Testene er tatt like før 5 minutter

Vedlegg

• IMG_3944.jpeg
    IMG_3944.jpeg
    312,8 KB · Visninger: 91
  • IMG_3946.jpeg
    IMG_3946.jpeg
    588,5 KB · Visninger: 91
  • IMG_3945.jpeg
    IMG_3945.jpeg
    245,4 KB · Visninger: 91
Hei! Har aldri demontert en digital CB, men her står jeg med en demontert «ikke gravid». På den ene strimmelen er det da to streker?! Eller hva betyr dette?
image.jpg

Hei! Har aldri demontert en digital CB, men her står jeg med en demontert «ikke gravid». På den ene strimmelen er det da to streker?! Eller hva betyr dette? Vis vedlegget 446477
Disse har alltid tre streker :sorry: så det har ikke så mye å si dessverre. Men de trenger dog med hcg og sterkere linje for å bli positiv enn en strimmeltest. Har du tatt det?

Nei, var tom for strimmeltester. Har lang syklus denne perioden, plutselig er jeg på CD 33, når syklusene mine vanligvis er på 26-27 dager.
Ååh, kjedelig. Hvis du er forbi mensen dato så skulle den nok slått ut som gravid. Men EL kan jo ha vært senere, så er kanskje ikke umulig. Hadde nok tatt en strimmeltest for å være sikker :)

Dagens strimler - negativ digital enda åpnet digital fra i går og i dag. Det er den nederste streken(som er alene) som viser økning slik jeg har forstått den. Så den nederste er fra i går og den øverste fra i dag. Ser økning i styrke på de strekene. Skulle bare ønske den slo ut

Vedlegg

• IMG_6077.jpeg
    IMG_6077.jpeg
    245,5 KB · Visninger: 74
  • IMG_6074.jpeg
    IMG_6074.jpeg
    880,6 KB · Visninger: 72
Dagens strimler - negativ digital enda åpnet digital fra i går og i dag. Det er den nederste streken(som er alene) som viser økning slik jeg har forstått den. Så den nederste er fra i går og den øverste fra i dag. Ser økning i styrke på de strekene. Skulle bare ønske den slo ut
Er nok ikke lenge til den slår ut på digital :) hadde gjettet i kveld eller i morgen.
Mine var sterkere ut på dag hvert fall :)

Hei! Er det noen her inne som vet om lh testene kan bli forhøyet før mensen kommer? Skal muligens få mensen i dag og vært litt vond i bekken i går, er det enda, fikk litt brunt blod på papiret i dag første gang jeg gikk på do… Har ikke graviditetstester liggende så tok bare lh-test for å se da syklusen min har vært kaos denne gangen.. Den er sterkere nå enn hva den var for noen dager siden når jeg sluttet å teste :bored: :rolleyes: :happy: Noen som har peiling?

Hei
Jeg har klart å glemme to p-piller midt i syklusen min, og tenkte jeg skulle ta en test nå bare for sikkerhets skyld. Dere ser ingenting her sant? Med mitt strek syn så ser jeg streker over alt, så stoler ikke på mitt eget syn

Vedlegg

• IMG_8904.jpeg
    IMG_8904.jpeg
    123,9 KB · Visninger: 122
  • IMG_8909.jpeg
    IMG_8909.jpeg
    181 KB · Visninger: 124
  • IMG_8898.jpeg
    IMG_8898.jpeg
    408 KB · Visninger: 131
  • IMG_8896.jpeg
    IMG_8896.jpeg
    410,2 KB · Visninger: 123
Hei
Jeg har klart å glemme to p-piller midt i syklusen min, og tenkte jeg skulle ta en test nå bare for sikkerhets skyld. Dere ser ingenting her sant? Med mitt strek syn så ser jeg streker over alt, så stoler ikke på mitt eget syn
«Streken» jeg ser er fravær av strek, det er ingen farge :happy:

Hei
Jeg hadde nok røket på flere tester med den skyggen der:pompus::nailbiting:

Back
Topp