Men det er jo veldig uvanlig at testene slår ut i det hele tatt så tidlig! De fleste har blanke tester 7dpo![]()
Litt vell utålmodig
Må vell prøve å holde meg til mandag tror jeg ja

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Men det er jo veldig uvanlig at testene slår ut i det hele tatt så tidlig! De fleste har blanke tester 7dpo![]()

Disse har alltid tre strekerHei! Har aldri demontert en digital CB, men her står jeg med en demontert «ikke gravid». På den ene strimmelen er det da to streker?! Eller hva betyr dette? Vis vedlegget 446477
så det har ikke så mye å si dessverre. Men de trenger dog med hcg og sterkere linje for å bli positiv enn en strimmeltest. Har du tatt det?Nei, var tom for strimmeltester. Har lang syklus denne perioden, plutselig er jeg på CD 33, når syklusene mine vanligvis er på 26-27 dager.Disse har alltid tre strekerså det har ikke så mye å si dessverre. Men de trenger dog med hcg og sterkere linje for å bli positiv enn en strimmeltest. Har du tatt det?
Ååh, kjedelig. Hvis du er forbi mensen dato så skulle den nok slått ut som gravid. Men EL kan jo ha vært senere, så er kanskje ikke umulig. Hadde nok tatt en strimmeltest for å være sikkerNei, var tom for strimmeltester. Har lang syklus denne perioden, plutselig er jeg på CD 33, når syklusene mine vanligvis er på 26-27 dager.
Er nok ikke lenge til den slår ut på digitalDagens strimler - negativ digital enda åpnet digital fra i går og i dag. Det er den nederste streken(som er alene) som viser økning slik jeg har forstått den. Så den nederste er fra i går og den øverste fra i dag. Ser økning i styrke på de strekene. Skulle bare ønske den slo ut
Noen som har peiling?Jeg ser strekHei
Jeg har klart å glemme to p-piller midt i syklusen min, og tenkte jeg skulle ta en test nå bare for sikkerhets skyld. Dere ser ingenting her sant? Med mitt strek syn så ser jeg streker over alt, så stoler ikke på mitt eget syn

Nå så jeg denne! Gratulerer så mye

«Streken» jeg ser er fravær av strek, det er ingen fargeHei
Jeg har klart å glemme to p-piller midt i syklusen min, og tenkte jeg skulle ta en test nå bare for sikkerhets skyld. Dere ser ingenting her sant? Med mitt strek syn så ser jeg streker over alt, så stoler ikke på mitt eget syn

Håper du har rett«Streken» jeg ser er fravær av strek, det er ingen farge![]()

Jeg hadde nok røket på flere tester med den skyggen derHei

Ja, jeg skal ta en ny imorra..Jeg hadde nok røket på flere tester med den skyggen der![]()
Får jeg skygge da og, så blir det handlet inn en CB early test.. 
Ja, jeg skal ta en ny imorra..Får jeg skygge da og, så blir det handlet inn en CB early test..
![]()
Jeg er veldig spent!