Oss testetøser imellom

Ser dessverre ikke noe her :( er du ikm?
Ikke hatt mensen enda :p

digital test som aldri viste noe i testvinduet (har sendt Mail), kan den vise rett på stripsen? Ser sånn her ut inni

Vedlegg

• image.jpg
    image.jpg
    721,7 KB · Visninger: 136

digital test som aldri viste noe i testvinduet (har sendt Mail), kan den vise rett på stripsen? Ser sånn her ut inni

CB digital viser alltid to streker, så det betyr ikke at du er gravid, dessverre

Ville ikke gått etter hva som under en digital test. Hvis du er noen dager ikm ville jeg kanskje tatt en tur hos legen for å sjekke der. Kan være du har hatt el senere så digital ikke oppfatter dette enda

Tok en nå på morgningen, noen som ser noe?? Denne gangen føler jeg skimter noe på testen, men om det skygger eller ikke blir jeg usikker på :rolleyes:

85373923-180C-4FCE-B261-0237E7309760.jpeg

Last edited:
Jaja... Heisann, hoppsann og god fuckings Blendamorgen da, dere!
:angelic:
Gir snart opp denne testingen, ass.
Ikke så mye som en antydning.

Jeg har nok vært bortskjemt tidligere, ja... Schmokk, der satt'n, liksom. Men så er jeg muligens 8 eller 9 dpo i dag.
Så skal sies at jeg aldri har slengt meg på testing så tidlig før.

Se på'n... Dusten.
:happy7

Vedlegg

• IMG_20211023_092639.jpg
    IMG_20211023_092639.jpg
    3,9 MB · Visninger: 92
Last edited:
Tok en nå på morgningen, noen som ser noe?? Denne ganger skimter jeg noe på testen, men om det skygger eller ikke blir jeg usikker på :rolleyes:

Vis vedlegget 369398
Jeg synes jeg ser noe.... Men jeg aner ikke hva, ennå. Er jo ikke noe god på sånt. Men håååper det er noe som kan bli en super sterk strek snart!

Last edited:
Jeg synes jeg ser noe.... Men jeg aner ikke hva, ennå. Et jo ikke noe god på sånt. Men håååper det et noe som kan bli en super sterk strek snart!

Har ikke godt streksyn selv heller :p. Men streken har gått litt oppover, så blir jo skeptisk :wideyed: når jeg ble gravid i fjor så hadde jeg ikke sterk strek før noen dager etter ikm. Håper noen med godt strek syn kan gi meg en pekepinne.

hvor mange ikm er du?? Så du la ut en test

Har ikke godt streksyn selv heller :p. Men streken har gått litt oppover, så blir jo skeptisk :wideyed: når jeg ble gravid i fjor så hadde jeg ikke sterk strek før noen dager etter ikm. Håper noen med godt strek syn kan gi meg en pekepinne.

hvor mange ikm er du?? Så du la ut en test
Er ikke IKM ennå, så er sikkert altfor utålmodig.
Vet ikke helt når jeg kan forvente mens, egentlig. Men sannsynligvis ikke før 28. eller 29.

Helt ærlig, er det bare meg som ser disse strekene?o_O begynner å lure om det er hode mitt det er feil med...:hilarious:

Er 9dpo (evt 8). Testet første gang i går, lik skygge på alle testene...

Har dere opplevd mye skygger på babyplan tidlig i det siste?
20211023_120032.jpg

Helt ærlig, er det bare meg som ser disse strekene?o_O begynner å lure om det er hode mitt det er feil med...:hilarious:

Er 9dpo (evt 8). Testet første gang i går, lik skygge på alle testene...

Har dere opplevd mye skygger på babyplan tidlig i det siste?
Vis vedlegget 369416
Jeg ser skyggene:) nå sitter jeg selv med skygger på babyplan (ikke strimmel da men, bildene ligger lenger opp her), og lurer på om det er noe på gang eller ikke, som deg. Veldig frustrerende, og ikke noe fasitsvar annet enn å fortsette å teste, evt vente på tanta. Men deler frustrasjonen :nailbiting::happy:

Jeg ser skyggene:) nå sitter jeg selv med skygger på babyplan (ikke strimmel da men, bildene ligger lenger opp her), og lurer på om det er noe på gang eller ikke, som deg. Veldig frustrerende, og ikke noe fasitsvar annet enn å fortsette å teste, evt vente på tanta. Men deler frustrasjonen :nailbiting::happy:
Glad for at du sier det, er noe med det, føler meg ikke helt på jorde:shy::hilarious: blir mye usikkerhet når streken ikke er tydelig og håpet så stort! Ser din skygge/strek godt, håper for deg at den blir sterkere:Heartpink lang syklus har du vanligvis? Jeg fikk forrige tydelige positive 13dpo, testet ikke 12 (hadde gitt opp!), og en lh fase på 11 dager, så er ekstra glad for at jeg ser noe tidlig denne gangen:)

Glad for at du sier det, er noe med det, føler meg ikke helt på jorde:shy::hilarious: blir mye usikkerhet når streken ikke er tydelig og håpet så stort! Ser din skygge/strek godt, håper for deg at den blir sterkere:Heartpink lang syklus har du vanligvis? Jeg fikk forrige tydelige positive 13dpo, testet ikke 12 (hadde gitt opp!), og en lh fase på 11 dager, så er ekstra glad for at jeg ser noe tidlig denne gangen:)
Neida, du er ikke helt på jordet :happy: Vi er nok mange. Før forrige svangerskap hadde jeg relativt lang syklus på sånn 34 dager kanskje. Ikke fått tanta igjen enda, og er såvidt ferdig med renselsen (lang renselse på over 10 uker). Ammer ikke eller noe, lang historie kort så klarte ikke babyen seg :( men vi vil jo selvsagt bli gravide igjen, så da er håpet stort. Fikk plutselig noe som lignet på en festeblødning tidligere denne uken, så da begynte jeg å lure da:rolleyes: men det er sikkert for godt til å være sant. Krysser fingrene for deg :happy:

Neida, du er ikke helt på jordet :happy: Vi er nok mange. Før forrige svangerskap hadde jeg relativt lang syklus på sånn 34 dager kanskje. Ikke fått tanta igjen enda, og er såvidt ferdig med renselsen (lang renselse på over 10 uker). Ammer ikke eller noe, lang historie kort så klarte ikke babyen seg :( men vi vil jo selvsagt bli gravide igjen, så da er håpet stort. Fikk plutselig noe som lignet på en festeblødning tidligere denne uken, så da begynte jeg å lure da:rolleyes: men det er sikkert for godt til å være sant. Krysser fingrene for deg :happy:
Trist å høre, kan ikke annet enn forestille meg hvor tøft det må være å gjennomgå noe sånt:Heartred krysser fingrene ekstra for deg og dere! Håpet er alt:love7

Hva har skjedd med denne testen? Noen som vet?
Det skjedde innen tidsfristen, og strekene er sterkere i virkeligheten enn på bildet..

Bør kanskje uansett ta en ny, har aldri opplevd slikt resultat før,

Vedlegg

• IMG_20211022_154839.jpg
    IMG_20211022_154839.jpg
    3,2 MB · Visninger: 131
Uenighet i heimen..

Mannen synes disse ser «for lite positive» ut :dead:

..og jeg synses de ser positive ut :)

Antatt 4-5 uker

Noen som støtter meg i mitt syn? :anyone

Vedlegg

• F9018C6A-8386-4B25-9421-6B47AD9372E4.jpeg