En venninne mener hun ser noe, jeg mener ikke. Hva mener dere?
Ser dessverre ikke noe her
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
En venninne mener hun ser noe, jeg mener ikke. Hva mener dere?
Ikke hatt mensen endaSer dessverre ikke noe herer du ikm?
Ikke hatt mensen enda
digital test som aldri viste noe i testvinduet (har sendt Mail), kan den vise rett på stripsen? Ser sånn her ut inni
Jeg er fortsatt håpefull, får sånn «skyggestrek» på alle testene. Men bør vel snart bli sterkere hvis det er liv laga? Aner ikke ikm (lang historie)Noen som ser noe her?Vis vedlegget 369354
Ser kanskje nooe mer rosa ut i dag?Jeg er fortsatt håpefull, får sånn «skyggestrek» på alle testene. Men bør vel snart bli sterkere hvis det er liv laga? Aner ikke ikm (lang historie)vet ikke om denne er noe sterkere enn den forrige, men er nå noe der fortsatt, tror jeg hvertfall
Vis vedlegget 369394
Ikke hatt mensen enda
digital test som aldri viste noe i testvinduet (har sendt Mail), kan den vise rett på stripsen? Ser sånn her ut inni

Jeg synes jeg ser noe.... Men jeg aner ikke hva, ennå. Er jo ikke noe god på sånt. Men håååper det er noe som kan bli en super sterk strek snart!Tok en nå på morgningen, noen som ser noe?? Denne ganger skimter jeg noe på testen, men om det skygger eller ikke blir jeg usikker på
Vis vedlegget 369398
Jeg synes jeg ser noe.... Men jeg aner ikke hva, ennå. Et jo ikke noe god på sånt. Men håååper det et noe som kan bli en super sterk strek snart!
når jeg ble gravid i fjor så hadde jeg ikke sterk strek før noen dager etter ikm. Håper noen med godt strek syn kan gi meg en pekepinne. Er ikke IKM ennå, så er sikkert altfor utålmodig.Har ikke godt streksyn selv heller. Men streken har gått litt oppover, så blir jo skeptisk
når jeg ble gravid i fjor så hadde jeg ikke sterk strek før noen dager etter ikm. Håper noen med godt strek syn kan gi meg en pekepinne.
hvor mange ikm er du?? Så du la ut en test
Er ikke IKM ennå, så er sikkert altfor utålmodig.
Vet ikke helt når jeg kan forvente mens, egentlig. Men sannsynligvis ikke før 28. eller 29.

Jeg ser skyggeneHelt ærlig, er det bare meg som ser disse strekene?begynner å lure om det er hode mitt det er feil med...
Er 9dpo (evt 8). Testet første gang i går, lik skygge på alle testene...
Har dere opplevd mye skygger på babyplan tidlig i det siste?
Vis vedlegget 369416

Glad for at du sier det, er noe med det, føler meg ikke helt på jordeJeg ser skyggenenå sitter jeg selv med skygger på babyplan (ikke strimmel da men, bildene ligger lenger opp her), og lurer på om det er noe på gang eller ikke, som deg. Veldig frustrerende, og ikke noe fasitsvar annet enn å fortsette å teste, evt vente på tanta. Men deler frustrasjonen
![]()

blir mye usikkerhet når streken ikke er tydelig og håpet så stort! Ser din skygge/strek godt, håper for deg at den blir sterkere
lang syklus har du vanligvis? Jeg fikk forrige tydelige positive 13dpo, testet ikke 12 (hadde gitt opp!), og en lh fase på 11 dager, så er ekstra glad for at jeg ser noe tidlig denne gangenNeida, du er ikke helt på jordetGlad for at du sier det, er noe med det, føler meg ikke helt på jordeblir mye usikkerhet når streken ikke er tydelig og håpet så stort! Ser din skygge/strek godt, håper for deg at den blir sterkere
lang syklus har du vanligvis? Jeg fikk forrige tydelige positive 13dpo, testet ikke 12 (hadde gitt opp!), og en lh fase på 11 dager, så er ekstra glad for at jeg ser noe tidlig denne gangen
![]()
Vi er nok mange. Før forrige svangerskap hadde jeg relativt lang syklus på sånn 34 dager kanskje. Ikke fått tanta igjen enda, og er såvidt ferdig med renselsen (lang renselse på over 10 uker). Ammer ikke eller noe, lang historie kort så klarte ikke babyen seg 
Trist å høre, kan ikke annet enn forestille meg hvor tøft det må være å gjennomgå noe såntNeida, du er ikke helt på jordetVi er nok mange. Før forrige svangerskap hadde jeg relativt lang syklus på sånn 34 dager kanskje. Ikke fått tanta igjen enda, og er såvidt ferdig med renselsen (lang renselse på over 10 uker). Ammer ikke eller noe, lang historie kort så klarte ikke babyen seg
men vi vil jo selvsagt bli gravide igjen, så da er håpet stort. Fikk plutselig noe som lignet på en festeblødning tidligere denne uken, så da begynte jeg å lure da
men det er sikkert for godt til å være sant. Krysser fingrene for deg
![]()
krysser fingrene ekstra for deg og dere! Håpet er alt