Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
I helga skal vi ha med oss onkelbarna til kjæresten. Jeg tester i morgen tidlig, tenker jeg. Da er jeg 10dpo.Hva skal dere fine damer i helgen da? Noen som tester?
Gleder meg til og seI helga skal vi ha med oss onkelbarna til kjæresten. Jeg tester i morgen tidlig, tenker jeg. Da er jeg 10dpo.
Hcg fordobles annen hver dag
nederste er dagens , de er vell like svake. hadde vell blitt sterkere siden i går om det var noe ?
Jeg er også 2dpo i dag, hvis appen stemmer2 dpo idag... disse dagene må bare gå fort, ellers så starter testingen tidlig. Har jo 100 tester liggende så er vel ikke så farlig. [emoji23]
Da ligger vi likt da [emoji41][emoji41]Jeg er også 2dpo i dag, hvis appen stemmer
Tiden går saaaaaaaakteee jaaaa
Jepp, spennende detteDa ligger vi likt da [emoji41][emoji41]
Absolutt!! Klør allerede etter og teste [emoji23][emoji23]Jepp, spennende dette
Hehe, ja, kjenner den kløen jeg ogsåAbsolutt!! Klør allerede etter og teste [emoji23][emoji23]
Det spørs om det er noe å se da [emoji4]Gleder meg til og se
Krysser fingrene for detDet spørs om det er noe å se da [emoji4]
Absolutt greit og vente litt! Men vet aldri, kanskje det blir tvillingerHehe, ja, kjenner den kløen jeg også
Meeeeeen, greit å vente bittelitt til
Hehe, må nok vente til onsdag før jeg kan teste etter graviditetAbsolutt greit og vente litt! Men vet aldri, kanskje det blir tvillinger
Jeg og [emoji4] Jeg trodde kvalmen hadde gitt seg, men nå kom den tilbake pga litt kaffe [emoji23]Krysser fingrene for det
Jeg har merket litt murring, men det er kanskje litt tidlig for det?[emoji23]Hehe, må nok vente til onsdag før jeg kan teste etter graviditet
Tror jeg skal være fornøyd hvis jeg er så heldig å få en Tvillinger er velkomne, men det virker mer skremmende
Nå river det og røsker i eggstokkene, murrer og klør. Husker ikke hvordan det føltes ved bruk av Pregnyl, for det er så lenge siden jeg brukte det sist. Meeeeeen, får håpe den gjør jobben sin
Hehe, alt for tidligJeg har merket litt murring, men det er kanskje litt tidlig for det?[emoji23]
Men er jo i tillegg syk, så er nok bare detHehe, alt for tidlig
Huff, stakkars. God bedringMen er jo i tillegg syk, så er nok bare det