Amandaa11
Forumet er livet
Tusen takk [emoji173] begynner heldigvis og bli bedre da.Huff, stakkars. God bedring
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tusen takk [emoji173] begynner heldigvis og bli bedre da.Huff, stakkars. God bedring
Krysser fingrene! Blir spennende dagerBlir testing i mårra.. er da 6-7 dpo.. kanskje.. er veldig tidlig..Men det kjennes varmt ut i magen, æ har fått kjemp god luktesans i det siste og føler på mæ at det skjer noe der nede.. spesielt på høyresiden
Testetøs!!!! Trodde den ville vært sterkere jaVis vedlegget 234264 Måtte jo sjekke hvor mye av Pregnylen som var igjen
Er man testetøs... osv.....
Trodde faktisk streken skulle være sterkere asså, men nå kan den fortsette å bli svakere, for å så bli sterkere igjen
Hehe, jeg er veeeeldig skyldig i å være testetøsTestetøs!!!! Trodde den ville vært sterkere ja
Høres ut som du har kommet til rett sted jaKan like så greit bare melde meg inn her med en gang....har graviditetstest i hus allerede.... og vi starter ikke aktivt før neste måned..... Dette kan bli dyrt!
Testetøs!!!! Trodde den ville vært sterkere jaVis vedlegget 234264 Måtte jo sjekke hvor mye av Pregnylen som var igjen
Trodde faktisk streken skulle være sterkere asså, men nå kan den fortsette å bli svakere, for å så bli sterkere igjen
VetTestetøs!!!! Trodde den ville vært sterkere ja
Velkommen til oss [emoji16][emoji16]Kan like så greit bare melde meg inn her med en gang....har graviditetstest i hus allerede.... og vi starter ikke aktivt før neste måned..... Dette kan bli dyrt!
Krysser fingrene for at den er kjappere ute av kroppen denne gangen!Hehe, jeg er veeeeldig skyldig i å være testetøs
Men, den har virket når den skulle, så det er bare fint at den blir svakere nå. Gyn sier at den skal være ute av kroppen etter 10 dager, men hos meg har det vært 12 dager. Kanskje den forsvinner tidligere nå
Men jeg skal nok ikke snakke så høyt [emoji23] vurderer og ta meg en test når jeg kommer hjem
Test.....test.....test.... en kan ikke skadeKrysser fingrene for at den er kjappere ute av kroppen denne gangen!
Men jeg skal nok ikke snakke så høyt [emoji23] vurderer og ta meg en test når jeg kommer hjem
Det jeg tenker også gikk jo tross alt 100 stk her om dagen!Test.....test.....test.... en kan ikke skade
Steeeeemmeeeer det, du hadde et lager jaDet jeg tenker også gikk jo tross alt 100 stk her om dagen!
Vis vedlegget 234264 Måtte jo sjekke hvor mye av Pregnylen som var igjen
Jepp jepp, og da er de ekteOm 10 dager skal du ha slike tester.
SelvfølgeligSteeeeemmeeeer det, du hadde et lager ja
Da kan vi vente bilde av en test i løpet av dagen/kvelden da?