Oss testetøser imellom

Blir testing i mårra.. er da 6-7 dpo.. kanskje.. er veldig tidlig..Men det kjennes varmt ut i magen, æ har fått kjemp god luktesans i det siste og føler på mæ at det skjer noe der nede.. spesielt på høyresiden

IMG_6399.JPG
Måtte jo sjekke hvor mye av Pregnylen som var igjen:hungry:
Er man testetøs... osv.....:D
Trodde faktisk streken skulle være sterkere asså, men nå kan den fortsette å bli svakere, for å så bli sterkere igjen :D

Kan like så greit bare melde meg inn her med en gang....har graviditetstest i hus allerede.... og vi starter ikke aktivt før neste måned.....:hello Dette kan bli dyrt! :smiley-angelic006

Testetøs!!!! Trodde den ville vært sterkere ja
Hehe, jeg er veeeeldig skyldig i å være testetøs:p
Men, den har virket når den skulle, så det er bare fint at den blir svakere nå. Gyn sier at den skal være ute av kroppen etter 10 dager, men hos meg har det vært 12 dager. Kanskje den forsvinner tidligere nå:D

Hehe, jeg er veeeeldig skyldig i å være testetøs:p
Men, den har virket når den skulle, så det er bare fint at den blir svakere nå. Gyn sier at den skal være ute av kroppen etter 10 dager, men hos meg har det vært 12 dager. Kanskje den forsvinner tidligere nå:D
Krysser fingrene for at den er kjappere ute av kroppen denne gangen!
Men jeg skal nok ikke snakke så høyt [emoji23] vurderer og ta meg en test når jeg kommer hjem

Tok en test til i dag, ikke på morgenurin da. Ser en svaaaak strek, men stoler ikke på de testene der, (skjønner egentlig ikke hvorfor jeg kjøpte en) har hatt sterkere strek uten å være gravid med de samme.

Vedlegg

• IMG_0699.JPG
    IMG_0699.JPG
    853,8 KB · Visninger: 177
Back
Topp