Hvis noen ser noe på disse er det nok skygge altså [emoji38]
Du er nå skjønn! Om ikke annet har du et utgangspunkt for videre testing
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvis noen ser noe på disse er det nok skygge altså [emoji38]
Det jeg tenker også har du brukt disse testene før?Du er nå skjønn! Om ikke annet har du et utgangspunkt for videre testing
Det jeg tenker også har du brukt disse testene før?
Det jeg tenker også har du brukt disse testene før?
Ikke fått De?Jeg har bestilt dei på Ebay og det tar sin tid.
Hmm.. ja veldig spennende. Selvom jeg kun er 3 dpo[emoji23][emoji23]Nope. Har noen fra Helm tror jeg. Spennende dager fremover da!
Ikke fått De?
Første gang jeg kan si at jeg ser en blendatest hos degHvis noen ser noe på disse er det nok skygge altså [emoji38]
Ser dessverre ingenting her, men det betyr jo ikke at det ikke er noe der. Anbefaler at du tar en annen test, A1 for eksempel. Jeg har fått tydelige streker på den og ikke vært gravid. Masse lykke tilI dag har jeg testet 10dpo. Usikker på hva jeg ser på testen. Den er litt sterkere i virkeligheten
Det er strek, men den kom ikke med på bildet.Ser dessverre ingenting her, men det betyr jo ikke at det ikke er noe der. Anbefaler at du tar en annen test, A1 for eksempel. Jeg har fått tydelige streker på den og ikke vært gravid. Masse lykke til
Vis vedlegget 234305
Ser strek Krysser fingrene for at det ikke er skyggeTok denne i dag. Lovte meg selv at det skulle bli den siste før evnt mens. Får svaake streker på alt jeg tar. Er dette skygge? Skal egentlig på fest i dag. Noen som ser noe?
Tok denne i dag. Lovte meg selv at det skulle bli den siste før evnt mens. Får svaake streker på alt jeg tar. Er dette skygge? Skal egentlig på fest i dag. Noen som ser noe?
Ja får gjøre det blir ikke på morgen urin da menSer strek, men disse er kjent for skygger! Ville kanskje tatt en annen type før jeg dro på fest[emoji5]
Ja får gjøre det blir ikke på morgen urin da men
Sterkere på morgenurin, men hadde forventet en sterkere farge. Trodde aldri jeg skulle vente på at en strek skulle bli svakere Meeeeen, den må bare mer enn gjerne bli sterkere igjen neste ukeVis vedlegget 234299
Da skal jeg gjøre det 9 dpoIkke drikk noe og hold deg så lenge du klarer![emoji5] hvor mange dpo??
Da skal jeg gjøre det 9 dpo