Oss testetøser imellom

I dag har jeg testet 10dpo. Usikker på hva jeg ser på testen. Den er litt sterkere i virkeligheten
32cf0420d638d0037aaa4f5047fbf3eb.jpg
b628bef4167142540fece376572318e5.jpg
Jeg ser noe svakt,men disse er jo veldig kjent for skygge.. Har selv fått strek uten og være grsvid. Jeg ville nok tatt en A1 gtest fra apoteket, [emoji173]

Jeg ser noe svakt,men disse er jo veldig kjent for skygge.. Har selv fått strek uten og være grsvid. Jeg ville nok tatt en A1 gtest fra apoteket, [emoji173]
Jeg har aldri hatt skygge. Alltid blank når jeg ikke har vært gravid. Den ene gangen jeg var gravid fikk jeg svaak strek. Dagen etter 2-3 på digital.

Jeg har aldri hatt skygge. Alltid blank når jeg ikke har vært gravid. Den ene gangen jeg var gravid fikk jeg svaak strek. Dagen etter 2-3 på digital.
Da er det jo greit, da trenger du egentlig ikke streksynet vårt:D
Deler bare egne erfaringer med de testene, og jeg har bare dårlige erfaringer med de. Det betyr jo ikke at du kan ha god erfaring med den type test. Det lureste er nok å prøve en annen fra et annet merke, får du strek der og så er det absolutt noe på gang. Eller ta digital. Lykke til:)

Disse testene tok jeg og var ikke gravid
CDFEB903-FE24-488B-B136-6112F8237DE8.jpeg
F4F1A8D0-FAF3-4BDE-B87C-B5F23D68123D.jpeg

Da er det jo greit, da trenger du egentlig ikke streksynet vårt:D
Deler bare egne erfaringer med de testene, og jeg har bare dårlige erfaringer med de. Det betyr jo ikke at du kan ha god erfaring med den type test. Det lureste er nok å prøve en annen fra et annet merke, får du strek der og så er det absolutt noe på gang. Eller ta digital. Lykke til:)

Disse testene tok jeg og var ikke gravidVis vedlegget 234309Vis vedlegget 234310
Rart de skal gi falskt resultat
Jeg har noen rfsu-strimler på 25 ml, men tror ikke at de slår ut i dag. Mulig jeg drar innom apoteket etterpå og kjøper noe annet [emoji4]

Back
Topp