Amandaa11
Forumet er livet
Hehe[emoji23][emoji23]Første gang jeg kan si at jeg ser en blendatest hos deg
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe[emoji23][emoji23]Første gang jeg kan si at jeg ser en blendatest hos deg
Håper så utrolig at den blir like sterk om en uke!!Sterkere på morgenurin, men hadde forventet en sterkere farge. Trodde aldri jeg skulle vente på at en strek skulle bli svakere Meeeeen, den må bare mer enn gjerne bli sterkere igjen neste ukeVis vedlegget 234299
Jeg ser noe svakt,men disse er jo veldig kjent for skygge.. Har selv fått strek uten og være grsvid. Jeg ville nok tatt en A1 gtest fra apoteket, [emoji173]I dag har jeg testet 10dpo. Usikker på hva jeg ser på testen. Den er litt sterkere i virkeligheten
Ja det er fortsatt ganske tidlig takk for detOkaj, da kan det være litt tidlig uansett[emoji5] håper for deg[emoji173]️
Jeg har aldri hatt skygge. Alltid blank når jeg ikke har vært gravid. Den ene gangen jeg var gravid fikk jeg svaak strek. Dagen etter 2-3 på digital.Jeg ser noe svakt,men disse er jo veldig kjent for skygge.. Har selv fått strek uten og være grsvid. Jeg ville nok tatt en A1 gtest fra apoteket, [emoji173]
Da er det jo greit, da trenger du egentlig ikke streksynet vårtJeg har aldri hatt skygge. Alltid blank når jeg ikke har vært gravid. Den ene gangen jeg var gravid fikk jeg svaak strek. Dagen etter 2-3 på digital.
Rart de skal gi falskt resultatDa er det jo greit, da trenger du egentlig ikke streksynet vårt
Deler bare egne erfaringer med de testene, og jeg har bare dårlige erfaringer med de. Det betyr jo ikke at du kan ha god erfaring med den type test. Det lureste er nok å prøve en annen fra et annet merke, får du strek der og så er det absolutt noe på gang. Eller ta digital. Lykke til
Disse testene tok jeg og var ikke gravidVis vedlegget 234309Vis vedlegget 234310
Kan godt hende det bare har vært jeg som har vært uheldig [emoji173] håpet virkelig for degJeg har aldri hatt skygge. Alltid blank når jeg ikke har vært gravid. Den ene gangen jeg var gravid fikk jeg svaak strek. Dagen etter 2-3 på digital.
Rfsu stavtest som du får kjøpt i butikk er sensitiv, det samme er en av de fra A1. Lykke til!Rart de skal gi falskt resultat
Jeg har noen rfsu-strimler på 25 ml, men tror ikke at de slår ut i dag. Mulig jeg drar innom apoteket etterpå og kjøper noe annet [emoji4]
Det lurer jeg også påBlank test her idag også, hvordan få dpo dagene til og gå fortere?!?
Afff.. tisser hele tiden, sovet skikkelig dårlig og lider av svettetokter.. og overgangsalder skjer ikke i 21 års alderenDet lurer jeg også på
Kanskje et tegn?Afff.. tisser hele tiden, sovet skikkelig dårlig og lider av svettetokter.. og overgangsalder skjer ikke i 21 års alderen
ApoteketHvor kjøper dere folat? Er snart tom, og må kjøpe inn mer.
Håper Det! Aldri opplevd de tingene sammen førKanskje et tegn?
Kjæresten så også streken da jeg viste ham den i stad. Jeg får komme meg på apoteket etterpå. Jeg skal uansett ut og gå en tur [emoji4]Rfsu stavtest som du får kjøpt i butikk er sensitiv, det samme er en av de fra A1. Lykke til!
Takk! Kjæresten så også streken da han fikk se testen i stad. Streken vil tydeligvis ikke la seg avbilde[emoji23]Kan godt hende det bare har vært jeg som har vært uheldig [emoji173] håpet virkelig for deg
Haha oisann. Bli svakere så sterkere!!Asså streken kan jo gjerne bli svakere da..... tester over tre dager.... trenger ikke bli sterkere enda, litt tidlig for detVis vedlegget 234327