Oss testetøser imellom

D8B921EC-3526-48F5-A876-4CA340E1BC70.jpeg

Detta var jo forvente 5 dpo.

Det var søndag du satt sprøyta og eggløsningen var ? Egg fester seg fra 4 til 10 dager.

Tittet på testene igjen og strek på 1 av testane, langt etter tiden 40 min siden.
Stemmer, satt sprøyta på søndag, og eggløsning var tirsdag/onsdag. I følge appen var den onsdag, men jeg er usikker. Det er alt for tidlig til at det skal vises noe graviditet enda, så pregnylen bruker sikkert bare veldig lang tid denne gangen.

Ikke stol på testene så lenge etter tiden, spesielt ikke såpass tidlig. Prøve igjen i morgen:happy:

Stemmer, satt sprøyta på søndag, og eggløsning var tirsdag/onsdag. I følge appen var den onsdag, men jeg er usikker. Det er alt for tidlig til at det skal vises noe graviditet enda, så pregnylen bruker sikkert bare veldig lang tid denne gangen.

Ikke stol på testene så lenge etter tiden, spesielt ikke såpass tidlig. Prøve igjen i morgen:happy:

Da kan det være litt tidlig 4 dager etter eggløsning. Krysser og håper det er gode tegn.

Nei ein skal ikkje stole på det men har opplevd at dei blir sterkare og sterkare dag for dag og til slutt er dei inna for tiden. Slik vart det sist jeg var gravid.
Ein må ikkje lage seg store forhåpninger for da får ein ein på tryne.

Jeg tok en test i dag. Den var blank. Akkurat som forventet siden cb early (10mlU) ga svaaak strek i går. A1 (25mlU) gir så klart negativt svar, da. Jeg venter til IKM som er på tirsdag før jeg gidder å teste mer.

Last edited:
Back
Topp