Oss testetøser imellom

skarpsynte strek-damer ..hva tror dere . Tok denne nå midt på dagen. Har jo kjent knip, strekk, varme nedi magen de siste dagene...Ser dere streken ?? Er jo ca 1 uke siden appen meldte at æ skulle ha el
026f89cacf8026fc30ef5ef2e011c372.jpg
d4f3735295ee718cfd403b9de5138ada.jpg

I dag kommer den og det hadde vert knas med positiv test i dag. For i dag er gamla 46 år men det blir nok negativ på 5 dpo. Det hadde vert knas med positiv, det hadde vert GAVE DET. Håpet renner meir og meir ut.
Gratulerer med dagen! [emoji173] sender masse babystøv og gode tanker [emoji4]

Tok en test til i går, var bare en svaaak strek der, hadde ikke tid til å analysere den! Så tenkte jeg at jeg skulle se på en test jeg tok for 2 dager siden, plutselig var det en strek der, den er ugyldig da, men hvis jeg har fått svake streker på disse testene så har de blitt borte etter noen dager. Fler som har fått sterkere strek på de etter noen dager å ikke vært gravid? :)

Vedlegg

• IMG_0782.JPG
    IMG_0782.JPG
    1.021,2 KB · Visninger: 147
Tok en test til i går, var bare en svaaak strek der, hadde ikke tid til å analysere den! Så tenkte jeg at jeg skulle se på en test jeg tok for 2 dager siden, plutselig var det en strek der, den er ugyldig da, men hvis jeg har fått svake streker på disse testene så har de blitt borte etter noen dager. Fler som har fått sterkere strek på de etter noen dager å ikke vært gravid? :)
Jeg fikk også svaaak strek på min cb early i går. I dag tok jeg en test fra A1 med negativt resultat. Den var riktignok på 25mlU, så kanskje ikke så rart.

Har ikke brukt å få streker uten at det har vært noe.. Men kan jo self være en streifer.. Lykke til uansett :)

3244edff821840f257f8c1f97d33f8ca.jpg

Jeg fikk denne uten og være gravid

Back
Topp