Amandaa11
Forumet er livet
Syntes nå jeg ser en svak svak strek?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Syntes nå jeg ser en svak svak strek?
Tusen takk for at du så etter[emoji4] ser ikke så godt svake streker selv.Syntes nå jeg ser en svak svak strek?
Hmm,krysser fingrene for at det blir strek hvertfall [emoji173]Tusen takk for at du så etter[emoji4] ser ikke så godt svake streker selv.
Men Tokk den ut i sola og den er helt blenda.
Tusen takk, håper du også får det snart [emoji173]Hmm,krysser fingrene for at det blir strek hvertfall [emoji173]
Tusen takk [emoji173]Tusen takk, håper du også får det snart [emoji173]
ja det er litt billigere kjøpte digitale der i fjor, husker ikke prisen, men er en del billigere enn her!Vet noen av dere om det er billigere for tester i Sverige? Fant ut at vi tar en tur til ullared til helgen! Må jo få kjøpt tester i Sverige hvis det er billig
Tuller du, du også[emoji16] jeg ser ikke noe jeg. Må nesten ta en ny test i morgen jeg nå altså.Jeg ser strek!
Prøv og ta strimmelen ut og ta bilde. Det jeg alltid gjørSamme testen, bare tatt bildet et annet sted.
Ser dere det fortsatt?
Jeg ser fortsatt ikke noe [emoji22]Vis vedlegget 234414
Ja den er hvit [emoji23]Prøv og ta strimmelen ut og ta bilde. Det jeg alltid gjør
Bilde[emoji16][emoji16][emoji16]Ja den er hvit [emoji23]
Bilde[emoji16][emoji16][emoji16]
Ser svak strek jeg
Særiøst[emoji16] håper virkelig. Jeg eier ikke strek syn på svake streker...Ser svak strek jeg
Nå er testetøsa i gang... skulle tisse nå og plutselig så hadde jeg testet igjen
Blir nok spennende tider fremover her daJeg kommer til og svi av tester i kveld.