Bkno4531882
Blir kjent med forumet
Ser svak strek jeg
Jeg og !
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ser svak strek jeg
Babystrek!!
Nopp detta er ikkje skygge men BABY STREK
Dette ser ikke ut som skygge i mine øyne[emoji4] til og med rosa jo! Dette må være noe[emoji254]
Dette er baby strek[emoji173][emoji173]Er vel dette som er skyggestrek? Sånn test tidlig test og kun 5 dpo [emoji28][emoji85]
Ser noe svakt på denBlenda test her idag, rart hvor skuffa man blir selvom det er tidlig
Når jeg får større Bilde ser det ut som der er noe.Blenda test her idag, rart hvor skuffa man blir selvom det er tidlig
Vis vedlegget 234462 Da se, nå kan de bli sterkere igjen
På tide at den blir sterkere nå [emoji10]Vis vedlegget 234462 Da se, nå kan de bli sterkere igjen
Ser noe svakt på den
Håper virkelig dere har rett! Om det ikke klaffer nå så blir det nok pause her [emoji52]Når jeg får større Bilde ser det ut som der er noe.
Hallo du er kun 7 dpo!! Du får ikke lov til og miste håpet[emoji173]
Bilde? Håper det blir en ordentlig strek [emoji173]Skuffa .. fikk jo litt strek på søndag på flere tester, og litt i går og.. Men nå i mårrest.. blenda.. arg.. kanskje bare la være å teste til ikm på søndag.. svarte og.. Æ som har kjent på all mulig rumling og varme og stikkinger i magen..er ikke så mye av det i dag.. buhuu..
Hallo du er kun 7 dpo!! Du får ikke lov til og miste håpet[emoji173]
Regner ikke med at det klaffer her heller, så vurderer og bestille selv.Regner med at det ikke klaffer denne PP heller. Så har bestilt EL tester. Det trodde jeg aldri. Redd for å ta helt av men det gjør det altså nå.Dette blir nytt for meg [emoji16][emoji85]
Alle graviditeter er forskjellige. Jeg håper ihvertfall for deg [emoji173]Etter dei siste 5 siste gangene jeg har blitt gravid har det startet fra 7 dpo. Derfor mister jeg håpet.
Like greit, får heller bli positivt overrasket [emoji16]Regner ikke med at det klaffer her heller, så vurderer og bestille selv.
Den ligger hjemme.. blir sikker å se på den når æ kommer hjem. I håp om at det da har dukket opp noe.Bilde? Håper det blir en ordentlig strek [emoji173]