Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Krysser fingrene for en liten spire!Jeg er 4 dpo i dag. Gleder meg til å starte testingen på fredag 8 dpo. Har en del økt utflod. Må rett å slett gå med truse innlegg, har aldri vært nødvendig før. Håper det er et godt tegn
Bilde?Nå er testetøsa i gang... skulle tisse nå og plutselig så hadde jeg testet igjen
Husk at dette er annen type test daTestetøsa måtte jo sjekke da hun kom hjem fra jobb, kunne hende streken var svakere....... men neeeeiiidaaa..... om mulig sterkere
Var tom for de andre testene, men jeg hadde fått tester fra billige tester i posten. Vis vedlegget 234435
Jada, men det var så veeeeldig stor forskjell på styrken. Samme styrke, men det spørs vel på fargestoffet. Ble så fornøyd i morges da den var såpass svakHusk at dette er annen type test da
Syns jeg ser noe über svakt på den nederste.
Håper de blir blenda også sterke fortJada, men det var så veeeeldig stor forskjell på styrken. Samme styrke, men det spørs vel på fargestoffet. Ble så fornøyd i morges da den var såpass svak
Rotet i arkivet og fant tester fra jeg brukte Pregnyl sist, og da var de slik. Staven var ganske lik som nå.Vis vedlegget 234437Vis vedlegget 234438
Hmm, kan ikke forvente noe annet når jeg er 6 dpo da. Også på utvannet urinSyns jeg ser noe über svakt på den nederste.
Er vel dette som er skyggestrek? Sånn test tidlig test og kun 5 dpo [emoji28][emoji85]
Er vel dette som er skyggestrek? Sånn test tidlig test og kun 5 dpo [emoji28][emoji85]
Babystrek!!Er vel dette som er skyggestrek? Sånn test tidlig test og kun 5 dpo [emoji28][emoji85]