Viprøver79
Glad i forumet
Er det flere som har vondt i brystene i disse dpo-tider? Mine er heeeelt syyyykt vonde og verker. Det er sikkert pga sprøyta som inneholder hcg. Men, fytterakkern det gjør vondt asså
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg er kun litt øm, men er irriterende nok det også... hetetokter dreper meg om dagenEr det flere som har vondt i brystene i disse dpo-tider? Mine er heeeelt syyyykt vonde og verker. Det er sikkert pga sprøyta som inneholder hcg. Men, fytterakkern det gjør vondt asså
Er det flere som har vondt i brystene i disse dpo-tider? Mine er heeeelt syyyykt vonde og verker. Det er sikkert pga sprøyta som inneholder hcg. Men, fytterakkern det gjør vondt asså
Mulig at det er noe på disse testene, men kan jo være ett sett med litt dårlige tester som gir falske streker eller skygge. æ klarte selvfølgelig ikke å gå på do uten å teste en gang til i dag. Måtte hype det ene bildet, fordi æ syns det e forskjell fra formiddag testen og nå på kvelden (nr 2) Bør vell klare å holde meg til tirsdag med å teste videre.. hva tror dere. ( sorry for teste spamming.. [emoji14]
Jeg skal ikke teste mer før på tirsdag. Håper det er spire hos oss begge to [emoji4]Mulig at det er noe på disse testene, men kan jo være ett sett med litt dårlige tester som gir falske streker eller skygge. æ klarte selvfølgelig ikke å gå på do uten å teste en gang til i dag. Måtte hype det ene bildet, fordi æ syns det e forskjell fra formiddag testen og nå på kvelden (nr 2) Bør vell klare å holde meg til tirsdag med å teste videre.. hva tror dere. ( sorry for teste spamming.. [emoji14]
Skal holde meg til tirsdag. teste date daJeg skal ikke teste mer før på tirsdag. Håper det er spire hos oss begge to [emoji4]
Hvor nærme IKM er du da?Skal holde meg til tirsdag. teste date da
5 dager til mensen daHvor nærme IKM er du da?
Jeg skal ha mensen på tirsdag. Cb early ga svaaak strek i går, men jeg hadde ikke flere like tester. Dermed ble det blank test i dag[emoji21]5 dager til mensen da
Den ser jo sterkere ut! Spennende [emoji16]Mulig at det er noe på disse testene, men kan jo være ett sett med litt dårlige tester som gir falske streker eller skygge. æ klarte selvfølgelig ikke å gå på do uten å teste en gang til i dag. Måtte hype det ene bildet, fordi æ syns det e forskjell fra formiddag testen og nå på kvelden (nr 2) Bør vell klare å holde meg til tirsdag med å teste videre.. hva tror dere. ( sorry for teste spamming.. [emoji14]
Bilde?6dpo
Trodde jeg kunne skimte en strek med en gang, helt til jeg kom på at jeg må jo være gal. Er jo umulig 6 dpo [emoji23][emoji23]
La til bilde i innlegget nåBilde?
Endelig svakere! Håper [emoji173]Endelig er testene svakere, nå kan de bare bli sterkere asså
Men, i dag tidlig våknet jeg med skarpe smerter på høyre side i magen, og masse utflod (sorry ekle detaljer), håper ikke det er negativt.Vis vedlegget 234398
Syntes nå jeg ser en svak svak strek?
6dpo
Trodde jeg kunne skimte en strek med en gang, helt til jeg kom på at jeg må jo være gal. Er jo umulig 6 dpo [emoji23][emoji23]