lusemus 71
Forumet er livet
Alle graviditeter er forskjellige. Jeg håper ihvertfall for deg [emoji173]
Håper men har dårlig erfaring så langt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Alle graviditeter er forskjellige. Jeg håper ihvertfall for deg [emoji173]
EnigLike greit, får heller bli positivt overrasket [emoji16]
Skjønner tanken din. man blir jo kjent med hvordan kroppen sin fungerer/reagerer når det blir gjentatte ganger.Etter dei siste 5 siste gangene jeg har blitt gravid har det startet fra 7 dpo. Derfor mister jeg håpet.
Dette er baby strek[emoji173][emoji173]
What! Kan være litt tidlig, du fortsetter og tester med strimmel eller?Digital viser negativ/ikke gravid, så får vel bare vente noen dager før jeg tester igjen [emoji1308][emoji5]
What! Kan være litt tidlig, du fortsetter og tester med strimmel eller?
Bra det!Er jo kun 6 dpo, så er ikke sjokkert [emoji85] Har ikke flere test tidlig strimler igjen, men har vanlige strimler, så blir nok testetøs i ei uke nå ja [emoji23]
Hvor mange mlu?Ser kun strek på den i midten fra i går jeg altså, den nederste er fra i dag og øverste fra to dager siden. Tror det var en lurestrek fra den i går [emoji28][emoji19]
Hvor mange mlu?
Okei, de blir nok sterkere [emoji173] kan ikke være lurestrek når den er så sterk10 mener jeg
Skjønner tanken din. man blir jo kjent med hvordan kroppen sin fungerer/reagerer når det blir gjentatte ganger.
Det kan jo skje ja.Stemmer det når ein har vert prøver siden 2014.
Blir litt nedtrykt når ein kan sjå utfallet.
Men ein må teke positive og opp i det heile at kroppen kan lure ein og.
Er det tester fra to streker?? Min så nesten like ut.. så æ blei så glad for strek .og så var det ikke noe i dag.. :/Ser kun strek på den i midten fra i går jeg altså, den nederste er fra i dag og øverste fra to dager siden. Tror det var en lurestrek fra den i går [emoji28][emoji19]
Er det tester fra to streker?? Min så nesten like ut.. så æ blei så glad for strek .og så var det ikke noe i dag.. :/
Okei, de blir nok sterkere [emoji173] kan ikke være lurestrek når den er så sterk
Det er bra merker jeg klør i fingrene for og komme hjem og teste [emoji23][emoji23]Gir ikke opp noe håp enda hvertfall [emoji1308]
Det er bra merker jeg klør i fingrene for og komme hjem og teste [emoji23][emoji23]
7 dpo bare [emoji23][emoji23] veldig testetøs om dagenHvilken dpo er du på? [emoji1308]
7 dpo bare [emoji23][emoji23] veldig testetøs om dagen