Viprøver79
Glad i forumet
9 dager i dagHmm. Hvor mange dager er det siden du satt sprøyta?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
9 dager i dagHmm. Hvor mange dager er det siden du satt sprøyta?
Hvordan så de ut før fristen gikk ut? Jeg stoler ikke på tester etter fristen. Har brent meg flere ganger på det.Vis vedlegget 234495
12 min gamle tester. Kva skal eg sei
Hvordan så de ut før fristen gikk ut? Jeg stoler ikke på tester etter fristen. Har brent meg flere ganger på det.
Ser strek på den i midten.
Hmm... prøv igjen i morgen eller senere i kveld, og kast dem etter at tiden har gått ut. Det må jeg gjøre, ellers så bare lurer jeg meg selv.Blanke etter 5 min så så jeg ikkje på den før 12 min igjen. Rart når den blå med hcg merke på er 10 mlu.
Den som er sterk på er jeg redd for tullestrek siden dei andre ikkje er strek på.
Jeg er så utrolig teit. For bare fire dager siden kikket jeg på denne tråden mens jeg tenkte : herregud... Kan dere ikke bare vente til ikm.... Så sitter jeg her da.... 8 dager til ikm.. Med en test i hånda som selvsagt er negativ [emoji23][emoji23][emoji23]
Negativ? Jeg ser strekJeg er så utrolig teit. For bare fire dager siden kikket jeg på denne tråden mens jeg tenkte : herregud... Kan dere ikke bare vente til ikm.... Så sitter jeg her da.... 8 dager til ikm.. Med en test i hånda som selvsagt er negativ [emoji23][emoji23][emoji23]
Åhh sånne poster eller svar blir æ positiv av.. prøver å holde motet oppe at 5-6 dager før ikm er det enda godt håp om positiv test..Jammen det er jo det som er så morsomt med å teste tidlig... to streker er jippi-bonus, mens blank test ikke betyr noen verdens ting. Med 8 dager til ikm har embryoet etter all sannsynlighet ikke festet seg en gang, ei heller startet å lage hcg! Hold motet oppe og fortsett rugeprosessen!
Jammen det er jo det som er så morsomt med å teste tidlig... to streker er jippi-bonus, mens blank test ikke betyr noen verdens ting. Med 8 dager til ikm har embryoet etter all sannsynlighet ikke festet seg en gang, ei heller startet å lage hcg! Hold motet oppe og fortsett rugeprosessen!
Ser på den i morgen, dritt at det er etter tidenVis vedlegget 234495
12 min gamle tester. Kva skal eg sei
Hvor mange dpo?Vis vedlegget 234493 Gir opp. Skjønner ikke hva som skjer med denne kroppen
Syns jeg ser noe på de to nederse
De to øverste er 25 mlu og de nederste er 10 mlu
Negativ? Jeg ser strek
De to øverste er 25 mlu og de nederste er 10 mlu