Lille-bille
Glad i forumet
Har hatt el slim nå i 2 dager, men negative tester så lurer på om noen av dere har noe svar på om når evt el kan forventes? deres erfaringer eller tips?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
EndeligTestet på utvannet urin, og det var det ikke mye hcg å spore. Tror sprøyta er borte nå, for ellers hadde strekene vært myyyeeeee tydeligereVis vedlegget 234503
Det samme sier jegEndelig
7[emoji23]Hvor mange dpo?
Viktig og se utviklingen tidlig [emoji23]Tror testingen er begynt tidlere enn antatt 5 dpo
What ja! Håper det kommer streker innen tiden ikveld eller imorgen!Mange timer over tiden, men sjekket de nå, og det er da noe på de to/tre nederste? [emoji28]
Dere har fått lagt inn masse aksjer håper jeg? Før jeg vil se to streker en av de neste dagene [emoji16][emoji16]Det samme sier jeg
What ja! Håper det kommer streker innen tiden ikveld eller imorgen!
Haha det har jeg sagt til meg selv også. Men klarer selvfølgelig ikke [emoji23][emoji23]Har sagt til meg selv jeg skal vente med å teste til helga, men kommer til å teste hver dag [emoji23]
Hehe!! Heelt enigViktig og se utviklingen tidlig [emoji23]
Ja, jeg mener jo vi har det. Testingen starter i morgen, 8dpo, 10 dager etter sprøyte.Dere har fått lagt inn masse aksjer håper jeg? Før jeg vil se to streker en av de neste dagene [emoji16][emoji16]
Jeg er medTest date I morgen?
Test date I morgen?
Ja, jeg mener jo vi har det. Testingen starter i morgen, 8dpo, 10 dager etter sprøyte.
Hjertene er dager hvor aksjer ble lagt innVis vedlegget 234511
Hvilken app bruker du? så oversiktelig og god ut