lusemus 71
Forumet er livet
Blenda ennå, men tempen har blitt veldig høy så er kanskje håp!
Tempen er flott. Blir vel streker i morgon.
Den grønne testen har den en kvit/lyseblå på pakningen ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Blenda ennå, men tempen har blitt veldig høy så er kanskje håp!
Det er denne?Tempen er flott. Blir vel streker i morgon.
Den grønne testen har den en kvit/lyseblå på pakningen ?
Det er denne?
Hva sliter du med når du skal laste opp bilde da?
Hvis du får beskjed om at bilde du skal laste opp er for stort, så anbefaler jeg deg å ta bilde med snapchat hvis du har det. Det gjør jeg, og har ingen problemer med å få lastet opp bilder
Jepp! På min kommer det 2 streker etter tiden, det samme hos deg?Da har me samme test.
Jepp! På min kommer det 2 streker etter tiden, det samme hos deg?
Hmm okei. Håper vi får to streker innen tiden fortSer noe svakt etter tiden i dag men det er så svakt at jeg ikkje fanger det opp på bilde.
Kos dere. [emoji16][emoji16]el testen idag tidlig, nå er det bare å hive inn aksjer og håpe vi treffer egget
Hvor mange sykluser pleier du ha?
Ikke mye å skryte av her
Håper ny pp starter fort. Er på CD 32 i dag, så forhåpentligvis kommer TR i morgen
Hvor mange sykluser pleier du ha?
Haha sorry jeg skrev feil! Hvor lange skulle det stå [emoji23][emoji23][emoji23]Hvor mange sykluser jeg pleier å ha?
Beklager, men det spørsmålet forsto jeg ikke
Haha sorry jeg skrev feil! Hvor lange skulle det stå [emoji23][emoji23][emoji23]
Håper testen blir positiv og du slipper trÅåååh. HAHA De pleier å ligge melom 32-34 dager
Håper testen blir positiv og du slipper tr
Kos dere. [emoji16][emoji16]
Huff.. Håper det klaffer neste pp <3Det hadde vært helt fantastisk, men jeg kjenner at a er på veg
Hehe, det kan jeg tenke megHehe vet hvertfall om en her hjemme som synes dette er den beste tiden i hele måneden