lusemus 71
Forumet er livet
Blenda ennå, men tempen har blitt veldig høy så er kanskje håp!![]()
![]()
Tempen er flott. Blir vel streker i morgon.
Den grønne testen har den en kvit/lyseblå på pakningen ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Blenda ennå, men tempen har blitt veldig høy så er kanskje håp!![]()
![]()
Det er denne?Tempen er flott. Blir vel streker i morgon.
Den grønne testen har den en kvit/lyseblå på pakningen ?
Det er denne?![]()
Hva sliter du med når du skal laste opp bilde da?
Hvis du får beskjed om at bilde du skal laste opp er for stort, så anbefaler jeg deg å ta bilde med snapchat hvis du har det. Det gjør jeg, og har ingen problemer med å få lastet opp bilder![]()
Jepp! På min kommer det 2 streker etter tiden, det samme hos deg?Da har me samme test.
Jepp! På min kommer det 2 streker etter tiden, det samme hos deg?
Hmm okei. Håper vi får to streker innen tiden fortSer noe svakt etter tiden i dag men det er så svakt at jeg ikkje fanger det opp på bilde.
Kos dere. [emoji16][emoji16]el testen idag tidlig, nå er det bare å hive inn aksjer og håpe vi treffer egget![]()
Hvor mange sykluser pleier du ha?![]()
Ikke mye å skryte av her![]()
Håper ny pp starter fort. Er på CD 32 i dag, så forhåpentligvis kommer TR i morgen
Hvor mange sykluser pleier du ha?
Haha sorry jeg skrev feil! Hvor lange skulle det stå [emoji23][emoji23][emoji23]Hvor mange sykluser jeg pleier å ha?
Beklager, men det spørsmålet forsto jeg ikke![]()
Haha sorry jeg skrev feil! Hvor lange skulle det stå [emoji23][emoji23][emoji23]
Håper testen blir positiv og du slipper trÅåååh. HAHADe pleier å ligge melom 32-34 dager
![]()
Håper testen blir positiv og du slipper tr![]()
Kos dere. [emoji16][emoji16]

Huff.. Håper det klaffer neste pp <3Det hadde vært helt fantastisk, men jeg kjenner at a er på veg![]()
Hehe, det kan jeg tenke megHehe vet hvertfall om en her hjemme som synes dette er den beste tiden i hele måneden![]()