Oss testetøser imellom

hvor tidlig starter dere med g-testing? og når har dere opplevd positiv test? :P kjenner jeg kribler etter å starte testingen allerede, selv om el er idag :P har bare 5 g-test strimler liggende så prøøøver å vente så lenge som mulig, men skal i bryllupsfest i starten på november så vil helst finne utav noe før det :)

hvor tidlig starter dere med g-testing? og når har dere opplevd positiv test? [emoji14] kjenner jeg kribler etter å starte testingen allerede, selv om el er idag [emoji14] har bare 5 g-test strimler liggende så prøøøver å vente så lenge som mulig, men skal i bryllupsfest i starten på november så vil helst finne utav noe før det :)
Jeg klarer som regel aldri holde meg lenger enn 7 dpo:)

Prøver å holde meg unna tester frem til mensen skal (ikke) komme. Men er vanskelig [emoji23] Er 4dpo og er skikkelig tissetreng. Er aldri det. Men er umulig å kjenne det så tidlig? Har samtidig fått murringer i livmoren, men det vet jeg at jeg ofte kan få etter el og når mensen er der.

Plutselig kom denne svake opp.. har aldri fått skyggestrek på denne før etter tiden, hvis denne stemmer, er det for tidlig med digital i kveld?

Vedlegg

• IMG_1319.jpg
    IMG_1319.jpg
    94,9 KB · Visninger: 188
  • IMG_1317.JPG
    IMG_1317.JPG
    1.022,2 KB · Visninger: 191
Plutselig kom denne svake opp.. har aldri fått skyggestrek på denne før etter tiden, hvis denne stemmer, er det for tidlig med digital i kveld?

Så spennende!! :D

Back
Topp