Oss testetøser imellom

Ja, det har jeg alltid vært. Da jeg var 16-25 år sjekket jeg alltid blodprosent og jernlageret hvert halvår. Det bedret seg da jeg gikk på p-piller, men det er ikke ønskelig nå. Jeg har vurdert gyn og.

Gyn kan i hvertfall noe om både problemstillingen og medikamentet... Det kan godt være hormon-prevensjon er løsningen på sikt hvis tr blir vedvarende mareritt, men det duger jo ikke i en babylagetid! Håper du får en snarlig annen løsning enn håndkle i sengen i hvertfall. Det høres helt uholdbart ut. God bedring!

Gyn kan i hvertfall noe om både problemstillingen og medikamentet... Det kan godt være hormon-prevensjon er løsningen på sikt hvis tr blir vedvarende mareritt, men det duger jo ikke i en babylagetid! Håper du får en snarlig annen løsning enn håndkle i sengen i hvertfall. Det høres helt uholdbart ut. God bedring!
Han jeg ble henvist til sist jeg var hos gyn var veldig flink. Han var spesialist på barnløshet.

49AF0A91-8E4A-4459-953B-60057AFA1CDB.jpeg

Ca 20 min etter tiden. Glemte dei pga har mista alt håp.

Ett kanskje litt rart spørsmål, men hvor mange ganger til dagen legges det inn aksjer rundt eller ved eggløsning hos dere?:) går rundt her å tenker med meg selv at det ikke er nok med en gang til dagen :bored:

Ett kanskje litt rart spørsmål, men hvor mange ganger til dagen legges det inn aksjer rundt eller ved eggløsning hos dere?:) går rundt her å tenker med meg selv at det ikke er nok med en gang til dagen :bored:

En gang om dagen holder her [emoji85]

Testen for to dager siden må ha vært en lurestrek [emoji19] dagens er kritthvite [emoji29]
2f0df4f28b32968ecff13478c98f1518.jpg

Ojda, det hørtes ikke bra ut. Kanskje du kan spørre om å få litt cyklokapron til bruk under tr? Skal ikke være nødvendig med så stor blødning for å kvitte seg med litt slimhinner... Ring fastlegen din i morgen den dag, så du kan få startet asap!

Jeg har en blødersykdom som heter von willebrandt. Råder seg til å bli testet for dette. Uansett hva legen sier når du ber om det. De vet absolutt ingenting om sykdommen har jeg funnet ut. Snakk med riksen om det. Testen bør tas der.

Jeg har brukt cyclokapron nesten hele livet. Den er uten bivirkninger og funket gull!!

hvor tidlig starter dere med g-testing? og når har dere opplevd positiv test? :p kjenner jeg kribler etter å starte testingen allerede, selv om el er idag :p har bare 5 g-test strimler liggende så prøøøver å vente så lenge som mulig, men skal i bryllupsfest i starten på november så vil helst finne utav noe før det :)
på det tidligste, når testetrangen blir for sterk, begynner jeg 5 dpo (aaaaalt for tidlig). Får symptomer 6-8 dpo og positiv test 8-10 dpo. Denne gangen fikk jeg utslag på sensitive tester 7 dpo, men endte i nok en kjemisk.

Ja det holder nok men av en eller annen grunn har jeg fått inn i hodet at en gang morning og en gang kveld burde øke sjangsene:hilarious: vet ikke hvor jeg har det fra men er nok bare hodet mitt som styrer seg selv :facepalm:
Litt frivillig sånn sett.
Hvis sædkvaliteten ikke er av det beste så mener jeg ha hørt at oftere enn hver 2-3 dag kan virke mot sin hensikt. Det sies at det skal holde uansett.
Hos oss varierer det, men som regel 3 ganger ila den fertile perioden. Har blitt gravid på 9 av 12 muligheter...

Back
Topp