Amandaa11
Forumet er livet
Fortsatt tidlig da8/9 dpo [emoji1308]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fortsatt tidlig da8/9 dpo [emoji1308]
Fortsatt tidlig da
Kan være kjemisk..Ja, bare teit at jeg så noe på de fra to daget siden [emoji28]
Ikke gi opp enda nei, det er alt for tidlig for det!9 dpo og blenda test. Begynner og gi opp og tenke på pause fra denne prøvingen...
Wow [emoji7] håper det er spire!!Håper at dette ikke er rester av sprøytaVis vedlegget 234618Vis vedlegget 234619
Skeptisk, men sist fikk jeg positiv 12 dager etter, og den var ekte. Er 11 dager etter nå.Wow [emoji7] håper det er spire!!
Da får vi bare vente og se de to neste dagene, men prøv og kun test med samme type test [emoji173]Skeptisk, men sist fikk jeg positiv 12 dager etter, og den var ekte. Er 11 dager etter nå.
Lun test?Da får vi bare vente og se de to neste dagene, men prøv og lun test med samme test [emoji173]
Prøv og kun test med samme type test skulle det stå [emoji23]Håper håper Håper!!Lun test?
Ja, jeg har flere av de billige testene jeg har brukt de siste dagene, og har fler clearblue jeg kan bruke. Eneste jeg skal bruke som er annerledes er digital, hvis jeg trenger det.
Åja, hehehe. Det skal jegPrøv og kun test med samme type test skulle det stå [emoji23]Håper håper Håper!!
Bra!! Gleder meg til og se de neste dagene!!Åja, hehehe. Det skal jeg
Du da? Testet mer siden i morges?Bra!! Gleder meg til og se de neste dagene!!
Nei, skal se om jeg rekker det etterpå! Fikk negativ på monitor ihvertfall. Men er jo veldig tidlig, må nok ta med meg tester i helgen å [emoji23]Du da? Testet mer siden i morges?
Ja, det må du. Tester er billigere i Sverige, spesielt digitale. Kjøpte de i Sverige da jeg var gravid i sommer. Ganske morsomt at det sto gravid på både svensk og finskNei, skal se om jeg rekker det etterpå! Fikk negativ på monitor ihvertfall. Men er jo veldig tidlig, må nok ta med meg tester i helgen å [emoji23]
Hehe så gøy! Kommer nok til og kjøpe noen tester der og ta på hotellet [emoji23] er man testetøs så er man testetøsJa, det må du. Tester er billigere i Sverige, spesielt digitale. Kjøpte de i Sverige da jeg var gravid i sommer. Ganske morsomt at det sto gravid på både svensk og finsk
Kan være kjemisk..
Tviler på det siden det var så tidlig. Heller skyggeTakk for den tanken [emoji15]