Oss testetøser imellom

14d4124e17f13eb35b646b6718b09224.jpg

Kjære testetøser... dere som kan litt mer enn meg om dette. Prøver bare å holde litt kontroll på hvor jeg er i en slags "syklus" etter utskrapning for drøyt to uker siden. Tok to tester nå, og graviditetstesten er veldig svakt positiv. Etter egne regnestykker skal hcg være mellom 10 og maks 25 nå. Eggløsningstesten er mye tydeligere. Er det bare fordi disse er "enklere" tester, eller er det trolig fordi jeg har noe på gang? Skal prøve å unngå spire nå, så er vel mest av nysgjerrighet, og av planleggingsmani ;) Når kommer mensen neste gang, rekker vi aksjer mellom reising etc. Håpløst[emoji848]

Er veldig varm. Utover det har jeg ikke noen tydelige symptomer. Men jeg fryser støtt ellers.

På forhånd takk for synsing og seriøse erfaringsbaserte vurderinger [emoji6]

Hcg kan kryssreagere med lh på el-testen, så det er ikke uvanlig at el-testene er sterke når det fortsatt er hcg i kroppen. Det er fullt mulig å få el med fortsatt hcg i kroppen. Hvis du vanligvis har rundt 28-dagers syklus, kan det godt være el under oppseiling. Du får teste på nytt med el-test i morgen og se om den blir sterkere. Det er forresten vanlig å bli veldig varm av de store hormonomveltningene som skjer i kroppen i «barseltiden».

Trist å høre at du mistet. Håper ny spire kommer snart!!

Etter to uker hadde jeg hcg på 66 etter ma i uke 9.
Har du hattnegativ test etter du mistet?

Nei, ikke helt negativ enda, men går rette veien. Har målt hos legen for ei drøy uke siden, og utfra det og halveringstiden tror jeg at jeg er veldig nært å ha negativ test. Men spørsmålet er om en svakt positiv graviditetstest vil slå ut som mer positiv eggløsningstest, selv om det ikke er noen eggløsning i sikte?

Nei, ikke helt negativ enda, men går rette veien. Har målt hos legen for ei drøy uke siden, og utfra det og halveringstiden tror jeg at jeg er veldig nært å ha negativ test. Men spørsmålet er om en svakt positiv graviditetstest vil slå ut som mer positiv eggløsningstest, selv om det ikke er noen eggløsning i sikte?
Det har jeg nok ingen erfaring med, beklager[emoji173]

Jeg vet jo el tester kan slå ut på jeg, derfor orka jeg ikke å teste etter el før etter en mens.

Sikkert lurt. Dette var bare et forsøk på å planlegge noe som sikkert ikke er så lett å planlegge, nemlig neste prøveperiode.
Får bruke resultatet som en grunn til å være forsiktig nå i alle fall, så det ikke blir en ny spire her og nå [emoji57] Hadde vært hyggelig om syklus kommer tilbake i rute da [emoji6]

Sikkert lurt. Dette var bare et forsøk på å planlegge noe som sikkert ikke er så lett å planlegge, nemlig neste prøveperiode.
Får bruke resultatet som en grunn til å være forsiktig nå i alle fall, så det ikke blir en ny spire her og nå [emoji57] Hadde vært hyggelig om syklus kommer tilbake i rute da [emoji6]
Helt klart, ser den. [emoji4]

9 dpo, nå venter jeg til søndag/mandag med å teste igjen. Mister jo håpet av å teste tidlig å få blanke [emoji28]
2918b42e97c07674d3a88c4e155837ef.jpg

Glemte og teste før jobb idag, var så mye stress. Men glemte og legge ut fra veldig utvannet urin igår kveld. Men jeg der strek på nederste??[emoji50][emoji50]
691984660cdb58f215778045a20fd55e.jpg

Back
Topp