Kjære testetøser... dere som kan litt mer enn meg om dette. Prøver bare å holde litt kontroll på hvor jeg er i en slags "syklus" etter utskrapning for drøyt to uker siden. Tok to tester nå, og graviditetstesten er veldig svakt positiv. Etter egne regnestykker skal hcg være mellom 10 og maks 25 nå. Eggløsningstesten er mye tydeligere. Er det bare fordi disse er "enklere" tester, eller er det trolig fordi jeg har noe på gang? Skal prøve å unngå spire nå, så er vel mest av nysgjerrighet, og av planleggingsmani Når kommer mensen neste gang, rekker vi aksjer mellom reising etc. Håpløst[emoji848]
Er veldig varm. Utover det har jeg ikke noen tydelige symptomer. Men jeg fryser støtt ellers.
På forhånd takk for synsing og seriøse erfaringsbaserte vurderinger [emoji6]
Hcg kan kryssreagere med lh på el-testen, så det er ikke uvanlig at el-testene er sterke når det fortsatt er hcg i kroppen. Det er fullt mulig å få el med fortsatt hcg i kroppen. Hvis du vanligvis har rundt 28-dagers syklus, kan det godt være el under oppseiling. Du får teste på nytt med el-test i morgen og se om den blir sterkere. Det er forresten vanlig å bli veldig varm av de store hormonomveltningene som skjer i kroppen i «barseltiden».
Trist å høre at du mistet. Håper ny spire kommer snart!!