Virker svakere.
Kan ein teste sterkere på kvelden ?
Jeg hadde ganske stor forskjell på morgentest og kveldstest:
Ser jo at 11 dpo på kvelden er mye sterkere enn 12 dpo på morgenen (og jadda, jeg fikk noia av forskjellen ).
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Virker svakere.
Kan ein teste sterkere på kvelden ?
Jeg har alltid fått sterkest tester på ettermiddagen, for det er da jeg har holdt meg lengst/har mest konsentrert urin. Ser også streker på de som er etter 10 min... Det skal vel noe til å få tullestrek på alle samtidig? Håper strekene tar seg opp [emoji1303]
Jeg tester også alltid sterkere på kvelden
Jeg hadde ganske stor forskjell på morgentest og kveldstest:
Ser jo at 11 dpo på kvelden er mye sterkere enn 12 dpo på morgenen (og jadda, jeg fikk noia av forskjellen ).
Snek meg til en test på jobb. Streken kom før tiden, men fikk ikke tatt bilde før etter en time. Meeeeen, den kom opp før fristenVis vedlegget 234658
Du er gravid!!!Snek meg til en test på jobb. Streken kom før tiden, men fikk ikke tatt bilde før etter en time. Meeeeen, den kom opp før fristenVis vedlegget 234658
Håper på babystrek fra deg!!Liker ikke.. og håper at den ikke kommer. Murrer litt i magen i dag..Mulig at det e mens på veg, men syns at jeg så en sinnsyk svak strek i går på ettermiddag når æ testa.. Men den ble borte etter som tiden gikk. Så sikkert bare tull.. testing ila helga.. snart fri for tester .. så får håpe at de blir positiv.. er jo ca 12dpo..
Mener ha hørt man må ha en del hcg for at den skal kunne slå ut på LH-strips.Nei, ikke helt negativ enda, men går rette veien. Har målt hos legen for ei drøy uke siden, og utfra det og halveringstiden tror jeg at jeg er veldig nært å ha negativ test. Men spørsmålet er om en svakt positiv graviditetstest vil slå ut som mer positiv eggløsningstest, selv om det ikke er noen eggløsning i sikte?
Tror jeg ser noe derHva synes dere om disse? Streken kom opp med en gang. Men når tiden skulle gå ut så den ut som et hakk. Så da er det vel skyggestrek? Har noen opplevd det før? Jeg har aldri sett sånne skyggestreker før.
Kan skimte noe ja.Hva synes dere om disse? Streken kom opp med en gang. Men når tiden skulle gå ut så den ut som et hakk. Så da er det vel skyggestrek? Har noen opplevd det før? Jeg har aldri sett sånne skyggestreker før.
Tørr ikke håpe på det enda. Teste igjen om litt med ClearblueDu er gravid!!!
Gjør Det! Jeg har troen jeg altså[emoji173]Tørr ikke håpe på det enda. Teste igjen om litt med Clearblue
Snek meg til en test på jobb. Streken kom før tiden, men fikk ikke tatt bilde før etter en time. Meeeeen, den kom opp før fristenVis vedlegget 234658
Jeg har ømme bryst og mensmurringer, men det har jeg også under pms.Har du symptomer på noe ?
Hår så vit ømme bryst, og har ikkje trua jeg da.