Oss testetøser imellom

Virker svakere.

Kan ein teste sterkere på kvelden ?

Jeg hadde ganske stor forskjell på morgentest og kveldstest:
_20170928_232710-jpg.233360

Ser jo at 11 dpo på kvelden er mye sterkere enn 12 dpo på morgenen (og jadda, jeg fikk noia av forskjellen :p ).

Jeg har alltid fått sterkest tester på ettermiddagen, for det er da jeg har holdt meg lengst/har mest konsentrert urin. Ser også streker på de som er etter 10 min... Det skal vel noe til å få tullestrek på alle samtidig? Håper strekene tar seg opp [emoji1303]

Får sjå til kvelden på arbeid. Får lure til noen tester da. Krysser og håper det er noe på gang. Hår dårlig erfaring på tester fra 9-10 dpo.

e622e50ba63f7c7f70463a6dfa4ee80d.jpg
Liker ikke.. og håper at den ikke kommer. Murrer litt i magen i dag..Mulig at det e mens på veg, men syns at jeg så en sinnsyk svak strek i går på ettermiddag når æ testa.. Men den ble borte etter som tiden gikk. Så sikkert bare tull.. testing ila helga.. snart fri for tester .. så får håpe at de blir positiv.. er jo ca 12dpo..

e622e50ba63f7c7f70463a6dfa4ee80d.jpg
Liker ikke.. og håper at den ikke kommer. Murrer litt i magen i dag..Mulig at det e mens på veg, men syns at jeg så en sinnsyk svak strek i går på ettermiddag når æ testa.. Men den ble borte etter som tiden gikk. Så sikkert bare tull.. testing ila helga.. snart fri for tester .. så får håpe at de blir positiv.. er jo ca 12dpo..
Håper på babystrek fra deg!!

Nei, ikke helt negativ enda, men går rette veien. Har målt hos legen for ei drøy uke siden, og utfra det og halveringstiden tror jeg at jeg er veldig nært å ha negativ test. Men spørsmålet er om en svakt positiv graviditetstest vil slå ut som mer positiv eggløsningstest, selv om det ikke er noen eggløsning i sikte?
Mener ha hørt man må ha en del hcg for at den skal kunne slå ut på LH-strips.
Vil anta det er EL som nærmer seg istedet for at det er hcg-restene som slår ut.

Hva synes dere om disse? Streken kom opp med en gang. Men når tiden skulle gå ut så den ut som et hakk. Så da er det vel skyggestrek? Har noen opplevd det før? Jeg har aldri sett sånne skyggestreker før.

faa996218f178fd2ec19f4292cc83ad6.jpg

66809cd4ca8f22fd828203ce302e5753.jpg

Hva synes dere om disse? Streken kom opp med en gang. Men når tiden skulle gå ut så den ut som et hakk. Så da er det vel skyggestrek? Har noen opplevd det før? Jeg har aldri sett sånne skyggestreker før.

faa996218f178fd2ec19f4292cc83ad6.jpg

66809cd4ca8f22fd828203ce302e5753.jpg
Kan skimte noe ja.
Er det rosa i virkeligheten?

Tok bilde nå av den nå som tiden er gått ut. Og nå har den blitt hvit hakk med litt blått i seg. Tror nok det bare er skyggestrek. Men det hakket var rosa rett etter jeg brukte den og innen tiden.

f2dd7a991d58a7d42f0b84f0d41c5d00.jpg

Må ta nokre tester før jeg reiser på jobb. Har tatt vitamin tabletter og urinen er så gul og det slår ut på testene.(gul farge på testen)

Back
Topp