Oss testetøser imellom

Glemte og teste før jobb idag, var så mye stress. Men glemte og legge ut fra veldig utvannet urin igår kveld. Men jeg der strek på nederste??[emoji50][emoji50]
691984660cdb58f215778045a20fd55e.jpg
Ser streker ja

Noen vits å teste i ettermiddag når testen i går var ganske hvit... Har ikke så mye symptomer å skryte på meg.. bare luft i magen og noe knip.. ( og så lukter det nesten som jeg skal få mensen når jeg er på do.. sorry detaljer.) Ikm på søndag

Åh, dere er så herlige med testingen deres :D dere får meg til å ville ta en test:excited001, og vi er ikke i 1PP enda en gang :dance008

Det er 3 av testene som jeg kan se antydning til strek på, klarer dere å se hvilken?
De andre negative testene er tatt etter, så er fullt mulig det er en kjemisk. Aner ikke når hverken EL eller IKM er :/

Vedlegg

• bilde1.jpg
    bilde1.jpg
    80,3 KB · Visninger: 194
Det er 3 av testene som jeg kan se antydning til strek på, klarer dere å se hvilken?
De andre negative testene er tatt etter, så er fullt mulig det er en kjemisk. Aner ikke når hverken EL eller IKM er :/
Hvor tett er disse tatt?
Med mindre de som det er antydning til strek på er nyest (reelt) vil jeg frykte en kjemisk dessverre.

Hvor tett er disse tatt?
Med mindre de som det er antydning til strek på er nyest (reelt) vil jeg frykte en kjemisk dessverre.
De ble tatt igår de med strek, og resten er tatt etter. Men skjønner ikke hvordan det bare kan plutselig ikke være strek lenger. Akkurat sånn skjedde forrige måned også. Blir helt forvirra :p

Back
Topp