lusemus 71
Forumet er livet
Jeg har ømme bryst og mensmurringer, men det har jeg også under pms.
Er også veldig sulten, og blir uvel hvis jeg ikke spiser, så det er et godt tegn
Det hørtes topp ut. I morgon må det vere sterkere.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har ømme bryst og mensmurringer, men det har jeg også under pms.
Er også veldig sulten, og blir uvel hvis jeg ikke spiser, så det er et godt tegn
Det med og være sulten er jeg også! Noe helt syktJeg har ømme bryst og mensmurringer, men det har jeg også under pms.
Ser streker jaGlemte og teste før jobb idag, var så mye stress. Men glemte og legge ut fra veldig utvannet urin igår kveld. Men jeg der strek på nederste??[emoji50][emoji50]
Der noe svakt
[emoji52] ganske så hvit. Skimter muligens en skygge... Menn uten farge
Yey!!Vis vedlegget 234676 Vis vedlegget 234677 Svake streker på ettermiddagen. Hvis de er sterkere i morgen, svir jeg av en digital
Der noe svakt
Ja, jeg skrev til deg om det i går.Hadde noen av dere kjøpt tester i Sverige før?
Nei.Hadde noen av dere kjøpt tester i Sverige før?
Det gjorde jeg!Virker svakere.
Kan ein teste sterkere på kvelden ?
Kjøpte du på matbutikk eller apotek?Ja, jeg skrev til deg om det i går.
Hvor tett er disse tatt?Det er 3 av testene som jeg kan se antydning til strek på, klarer dere å se hvilken?
De andre negative testene er tatt etter, så er fullt mulig det er en kjemisk. Aner ikke når hverken EL eller IKM er :/
Det gjorde jeg!
De ble tatt igår de med strek, og resten er tatt etter. Men skjønner ikke hvordan det bare kan plutselig ikke være strek lenger. Akkurat sånn skjedde forrige måned også. Blir helt forvirraHvor tett er disse tatt?
Med mindre de som det er antydning til strek på er nyest (reelt) vil jeg frykte en kjemisk dessverre.
Apotek. Mye billigere.Kjøpte du på matbutikk eller apotek?