lusemus 71
Forumet er livet
5 min
10 min
Er det håp
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Velkjent! Eter svart rundt meg om dagenDet med og være sulten er jeg også! Noe helt sykt[/QUOTE
Tydelig strek på den grønne da!!
Det gjorde jeg!
Jaaaaaa For strekene kom til tiden
Apotek er nesten halv pris fra herKjøpte du på matbutikk eller apotek?
Jeg tror det. Skal på UL igjen mandag. Vil få bekreftelse da tenker jeg. Klarer ikke heeeelt å glede meg enda.Går det bra med deg ?
Jaa!![emoji7][emoji7]
Det kan være kjemisk, det kan være avhengig av hvor konsentrert urinen har vært og det kan være fargestoffet i testene. de testene der har sensitivitet på 10. Dvs at de må minst slå ut på ved hcg på 10, men kan slå ut ved lavere. Man kan ha inntil 5 i kroppen i normaltilstand/uten å være gravid eller etter en abort. Så det kan være at noen av dem er mer sensitive og har slått ut på normalnivå.De ble tatt igår de med strek, og resten er tatt etter. Men skjønner ikke hvordan det bare kan plutselig ikke være strek lenger. Akkurat sånn skjedde forrige måned også. Blir helt forvirra
er jo ikke vanskelig å se dem!
Jeg tror det. Skal på UL igjen mandag. Vil få bekreftelse da tenker jeg. Klarer ikke heeeelt å glede meg enda.
Takk for det foreløpig føler jeg meg mer hjemme i prøvere gruppen enn i termingruppe... håper på masse positive tester her fremover!Krysser for deg at det går strålende på Mandag.
Det er 3 av testene som jeg kan se antydning til strek på, klarer dere å se hvilken?
De andre negative testene er tatt etter, så er fullt mulig det er en kjemisk. Aner ikke når hverken EL eller IKM er :/
Ble ganske optimistisk når jeg fikk de, men det ser dårlig ut denne gangen ogsåJeg ser på tre av dem
Ble ganske optimistisk når jeg fikk de, men det ser dårlig ut denne gangen også
Ja det hadde vært fantastisk <3 I morgen er jeg enten 12, 11 eller 10 dpo. Tror jeg[emoji19] håper du får strek i morgen!
Så bra! Det samme sa Jeg, men starta 4 dpo hahahahaDa var endelig el-testen negativ og det kribler etter å starte på g-testing
Skal hvertfall klare holde meg med testing til neste helg (minimum 7dpo tenker jeg)