Oss testetøser imellom

Regner med at det ikke klaffer denne PP heller. Så har bestilt EL tester. Det trodde jeg aldri. Redd for å ta helt av men det gjør det altså nå.Dette blir nytt for meg [emoji16][emoji85]
Har akkurat startet med EL-tester selv! Ikke tatt helt av enda :p men tror det er fordi jeg ikke har hatt antydning til to streker enda... blir nok flere etter hverandre når jeg forhåpentligvis får antydning til mer enn en strek :)

Angående EL-tester; virker som om mange her alltid får to streker på de? Jeg har hatt null antydning til to streker på mine til nå. Er CD9. Noen som har erfaringer? :)

Angående EL-tester; virker som om mange her alltid får to streker på de? Jeg har hatt null antydning til to streker på mine til nå. Er CD9. Noen som har erfaringer? :)

Jeg får to streker alltid. Har tester fra Helm tror jeg. Det varierer sikkert fra merke til merke, og litt med urinkonsentrasjon. Har du prøvd å teste på ulik tid av døgnet og sett om det forandrer saken?

Jeg får to streker alltid. Har tester fra Helm tror jeg. Det varierer sikkert fra merke til merke, og litt med urinkonsentrasjon. Har du prøvd å teste på ulik tid av døgnet og sett om det forandrer saken?
Har testet på ettermiddag / kveld, da jeg har hørt dette er best :p får du alltid to streker uavhengig av CD? Jeg er på CD9, og håper jeg snart kan skimte to streker..

Jeg får 2 streker uansett hvor jeg er i syklus, teste streken er som oftest svakere en kontroll strek di dagene eggløsning ikke er :) (bruker babyplan sine tester)

Har testet på ettermiddag / kveld, da jeg har hørt dette er best :p får du alltid to streker uavhengig av CD? Jeg er på CD9, og håper jeg snart kan skimte to streker..

Nå har jeg ikke testet på alle mulige CD, men har fått to streker fra cd10 den syklusen jeg fikk pos cd16 og el på CD18.. de to siste syklusene har jeg fått pos test på dag to med testing, og sluttet testing når testen akkurat er negativ, så har ikke allverdens erfaring...

Gleder meg til å slenge meg med her snart [emoji16] Bare 4 dpo enda, tenker jeg. EL var på mandag [emoji56]

Back
Topp