Nå er jeg snart fremme på hotellet, så må få tatt en kveld test jeg også vel!
Juhuuu - jeg venter i spenning [emoji1303]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nå er jeg snart fremme på hotellet, så må få tatt en kveld test jeg også vel!
Har akkurat startet med EL-tester selv! Ikke tatt helt av enda men tror det er fordi jeg ikke har hatt antydning til to streker enda... blir nok flere etter hverandre når jeg forhåpentligvis får antydning til mer enn en strekRegner med at det ikke klaffer denne PP heller. Så har bestilt EL tester. Det trodde jeg aldri. Redd for å ta helt av men det gjør det altså nå.Dette blir nytt for meg [emoji16][emoji85]
Så bra! Det samme sa Jeg, men starta 4 dpo hahahaha
Tempen er 36,80 rundt der.Ser streker både på 5 og 10 min bildet. Mest tydelig på den grønne. Dette er jo kjempespennende! Hvordan er tempen da? Jeg heier på deg!!!
Så bra! Det samme sa Jeg, men starta 4 dpo hahahaha
Tempen er 36,80 rundt der.
Angående EL-tester; virker som om mange her alltid får to streker på de? Jeg har hatt null antydning til to streker på mine til nå. Er CD9. Noen som har erfaringer?
Har testet på ettermiddag / kveld, da jeg har hørt dette er best får du alltid to streker uavhengig av CD? Jeg er på CD9, og håper jeg snart kan skimte to streker..Jeg får to streker alltid. Har tester fra Helm tror jeg. Det varierer sikkert fra merke til merke, og litt med urinkonsentrasjon. Har du prøvd å teste på ulik tid av døgnet og sett om det forandrer saken?
Angående EL-tester; virker som om mange her alltid får to streker på de? Jeg har hatt null antydning til to streker på mine til nå. Er CD9. Noen som har erfaringer?
Har testet på ettermiddag / kveld, da jeg har hørt dette er best får du alltid to streker uavhengig av CD? Jeg er på CD9, og håper jeg snart kan skimte to streker..
Ser den godt da!
Gleder meg til og se tester fra deg!Gleder meg til å slenge meg med her snart [emoji16] Bare 4 dpo enda, tenker jeg. EL var på mandag [emoji56]
Det der er babystrek, gratulerer [emoji173]️
Typisk! Mulig du får byttet der du kjøpte den?Tok en digital og den kom det bare opp et spm tegn på? Dette altså....
Tok en digital og den kom det bare opp et spm tegn på? Dette altså....