Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Alt for lengeHvor lenge har dere prøvd?
PositiiiiiivSånn er den nå
PositivHva tror dere? Er vel rosa? Bilde tatt etter 10 min, og skal jo leses av innen 30 på rfsu tidligtest
Lyst til og gi opp selv.. Men har ikke prøvd mer enn siden januar, dere har sikkert prøvd mye lenger.Alt for lenge
Jeg tror det er veldig opp og ned, jeg har hatt dårlig erfaring. Men jeg vet andre har hatt veldig god erfaring med de har du testet med de Nå?Er det noen av dere testetøser som har erfaring med testpinner fra one step (ebay). Er de kjent for skyggestreker?
Jeg tror det er veldig opp og ned, jeg har hatt dårlig erfaring. Men jeg vet andre har hatt veldig god erfaring med de har du testet med de Nå?
Dere kan ikke gi opp, men dere kan ta pause. Dere har masse av tid å ta av. Ta en prøvepause, det kan kroppen ha godt av.L
Lyst til og gi opp selv.. Men har ikke prøvd mer enn siden januar, dere har sikkert prøvd mye lenger.
Ser strek på beggeEr disse positive?[emoji3] trodde ikke at jeg hadde hatt EL enda en gang, men tydeligvis. Det forklarer i såfall hvorfor jeg har vært kvalm den siste uken med metallsmak i munnen
Ser rosa ut så vil si positiv, men prøv igjen om et par dager å se om de er sterkereEr disse positive?[emoji3] trodde ikke at jeg hadde hatt EL enda en gang, men tydeligvis. Det forklarer i såfall hvorfor jeg har vært kvalm den siste uken med metallsmak i munnen
En anelse sterkere enn i går
Øverst i dag. Clearblue nederst i dag. Nederste bilde er fra i går.
Vis vedlegget 234728Vis vedlegget 234729Vis vedlegget 234730
Bilde?Tok en test idag morges med strek på (rfsu) men får ikke strek på eBay testen som skal være 10 mlu....
Har du testet mer?
Sterkere idag jaEn anelse sterkere enn i går
Øverst i dag. Clearblue nederst i dag. Nederste bilde er fra i går.
Vis vedlegget 234728Vis vedlegget 234729Vis vedlegget 234730
PositivEr disse positive?[emoji3] trodde ikke at jeg hadde hatt EL enda en gang, men tydeligvis. Det forklarer i såfall hvorfor jeg har vært kvalm den siste uken med metallsmak i munnen
Har du testet?Sterkere idag ja