Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
La nettopp utHar du testet?
Ser strek på den nedersteLa nettopp ut
Jeg også, men den er jo 25 mlu, og den uten strek er 10 mlu. Den uten strek er eBay test da. Rart at den ikke har strekSer strek på den nederste
Skjønner meg ikke på disse testene.. Har kjøpt endel andre tester på ullared Nå, og skal innom apoteket her og kjøpe etterpå. Tar ny ikveld
Bildet er redigert. Det er farge på denSer ingenting dessverre. Ser strek på den nederste, men ser ikke ut som det er farge på streken?
Skjønner meg ikke på disse testene.. Har kjøpt endel andre tester på ullared Nå, og skal innom apoteket her og kjøpe etterpå. Tar ny ikveld
Ååååh, føler med deg. Tok Pregnyl for 13 dager siden.Blir noen harde dager fremover for ei testetøs! [emoji23] tok ovitrelle sprøyte i går, så nå kan jeg ikke stole på testene på 10-12 dager!
Ååååh, føler med deg. Tok Pregnyl for 13 dager siden.
Tok en test idag morges med strek på (rfsu) men får ikke strek på eBay testen som skal være 10 mlu....
Begynte i går, 12 dager siden sprøyta.Når kan du begynne å teste da? [emoji2] ingen erfaring med pregnyl [emoji4]
Har du testet mer?
Definitivt strek på RFSU! jeg har god erfaring med de. Synes det er, av alle tester, den med tydeligst/sterkest farvestoffer håper den blir sterkere fremover!
Har du kjøpt på eBay?Den grønne står det 25 mlu på info der jeg har kjøpt. Om det stemmer ?
[emoji7][emoji7]