Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvis noen av dere skal på ullared noen gang koster det 24 kr for 2pk med strimmel tester!! Hadde flere typer og el tester! Ble helt sjokkert jeg. Billig!
Hvor lenge er det siden du tok den? Bør ikke den restfargen bli borte før du leser av?
Jeg har tatt enda en vanlig test (tok som sagt digital negativ tidligere i dag).. Jeg har klart å nesten overbevise meg selv om at jeg faktisk rr gravid så jeg er så redd for å få mensen nå. Har stikkinger og stram følelse i magen + bryster som er kjempe hovne og harde inni. Noe jeg aldri kan huske at de har vært i forbindelse med mensen før... Noen som vet hvor lang tid det tar før HCG dobler seg?
Hvor i syklusen var du igjen?
Skal i teorien dobles hver 2. Dag.
Var 7 min siden når jeg tok bildet.
Takk for svar. Ble det noe strek der?
10 dpo.
Er vel ikke noe poeng i å teste mer nå...
Begynner å tro det er noe Vis vedlegget 234748
Takk, jeg ogOjojoj... veldig spennende utvikling! Krysser fingrene for at det er spire under utvikling!
Har notert meg at jeg fikk negativ 10 dpo sist og veldig svak positiv på 11 dpo og positiv 12dpo og positiv digital 13 dpo. Jeg håper på det samme denne gangen.
Oioioi!! Jeg sier som tidligere, du er gravid [emoji173]Begynner å tro det er noe Vis vedlegget 234748
Takk, jeg og
Måtte jo demontere rfsu, og det er en rosa strekVis vedlegget 234749Vis vedlegget 234750
Sant, jeg jubler ikke før de eventuelt blir veldig sterkeDa er det bare å ruge videre, og samle hcg over natten, så det lyser to sterke streker videre. Jeg håper det er din tur nå!!
Tror det ikke før strekene er sterkere enn dette. Har billigtest som venter på testedate kl 21Oioioi!! Jeg sier som tidligere, du er gravid [emoji173]
Yey! Blir kanskje ikke før kl 22 på meg! Tok litt lenger tid på Nordby [emoji23]Tror det ikke før strekene er sterkere enn dette. Har billigtest som venter på testedate kl 21
Begynner å tro det er noe Vis vedlegget 234748
Da kan vi si 22. Satt nettopp på filmYey! Blir kanskje ikke før kl 22 på meg! Tok litt lenger tid på Nordby [emoji23]
Holdt meg i 4 timer allerede, tisser nesten på meg! Men skal klare det [emoji23]
Herlig! Blir spennende [emoji7]Da kan vi si 22. Satt nettopp på film