Viprøver79
Glad i forumet
Do you even have to ask? Hehe.Noen som er med på test date ikveld?
Når?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Do you even have to ask? Hehe.Noen som er med på test date ikveld?
Her var det mye fint og positivt. Ser ikke ut som det er synålstrek. Har du en annen type test du kan ta, som ikke er strimmeltest?
Herregud det er jo strek på alle [emoji7][emoji7]
Hehe tenkte meg Det! Er nok ikke hjemme før tidligst 8, så 9 tiden?Do you even have to ask? Hehe.
Når?
Yes yes It’s a dateHehe tenkte meg Det! Er nok ikke hjemme før tidligst 8, så 9 tiden?
Her var det mye fint og positivt. Ser ikke ut som det er synålstrek. Har du en annen type test du kan ta, som ikke er strimmeltest?
Eller kjøp f.eks en A1 før du drar på jobb som du tar før du svir av en digital. Det var absolutt tydelige streker herHar digital men føler det er noe som ikkje stemmer.
Har ein strimmel som jeg liter på. Tar den i morgon, slår den ut blir det digital i morgon.
Herregud det er jo strek på alle [emoji7][emoji7]
Første og andre gangen jeg ble gravid følte jeg meg ikke gravid før jeg har i uke 4. Da en A1 imorgen tidlig og evt digital hvis A1 slår ut. Håper for degMen føler det er noe som ikkje stemmer, har ingen symptomer. Ikkje normal og i natt hadde jeg intense mens smerter. Tror egget har godt til grunne og rester i urin.
Føler meg ikkje gravid.
Den streken er jo uansett for sterk til og være skyggeVis vedlegget 234740
Den er 35 min siden. Synålstrek no jeg ikkje liker.
Veit ikkje når streken kom.
Detta er ein test jeg liter på har blit gravid 3 ganger på den type test.
Ikke se på streken etter så lang tid, da blir det synålstrek. Den er og blir positiv!Vis vedlegget 234740
Hvor i syklusen var du igjen?Lei av blendahvite tester [emoji29] Blir litt vin på meg i kveld altså [emoji485]
Jeg hadde jubla hvis mine streker så ut som dine. Ikke tenk negativt. Test på nytt med noe annet enn en billigstrimmel, så tar du det derfra.Vis vedlegget 234740
Lei av blendahvite tester [emoji29] Blir litt vin på meg i kveld altså [emoji485]
Lei av blendahvite tester [emoji29] Blir litt vin på meg i kveld altså [emoji485]
Annenhver dag fordobles detHvor lenge er det siden du tok den? Bør ikke den restfargen bli borte før du leser av?
Jeg har tatt enda en vanlig test (tok som sagt digital negativ tidligere i dag).. Jeg har klart å nesten overbevise meg selv om at jeg faktisk rr gravid så jeg er så redd for å få mensen nå. Har stikkinger og stram følelse i magen + bryster som er kjempe hovne og harde inni. Noe jeg aldri kan huske at de har vært i forbindelse med mensen før... Noen som vet hvor lang tid det tar før HCG dobler seg?
Vis vedlegget 234740