lusemus 71
Forumet er livet
Den grønne og kvite er strek.Den øverste her er den store i midten. Jeg ser!!! Gjør dere? Tok den ut
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Den grønne og kvite er strek.Den øverste her er den store i midten. Jeg ser!!! Gjør dere? Tok den ut
Jeg ser jeg og, spennende!Den øverste her er den store i midten. Jeg ser!!! Gjør dere? Tok den ut
Supersvak strek i dag på denne. 14 dpo. 3 dager før IKM. Men hadde forventet sterkere strek om det skulle være håp. Er nok kjemisk gitt
Vis vedlegget 234770
Vet du helt sikkert at el kom til rett tid? Egget kan også feste seg alt fra få til 10-12 dager dpo. Jeg ville vært superoptimistisk med en slik strek! Krysser fingrene for deg! [emoji173]️
Dagens test på ikm dag.. ser ikke noe evt muligens en så skygge..Men det e sikker fordi æ vet at det kan være strek der
Helt sikker er jeg ikke. Hadde positiv Clearblue eltest fra 08.10 - 12.10.. Står på pakka at den kan registrere 2 dager?? Så litt rart det og. Men den testen jeg tok på fredag morgen hadde litt sterkere strek enn denne så derfor jeg er skeptisk.
Her er det ikke mye å hente i dag, menssmerter kom i morges og mer eller mindre blenda tester
Testene blir ikke sterkere, og det er 11dpo, så jeg gir opp
Clearblue er nok bare skyggestrek, og har ikke blitt sterkere siden fredag.
Ikm er til tirsdag. Joa, clearblue har hatt tydelig strek siden fredag, men blir ikke sterkere.Jeg ser tydelige streker på de Clearblue testene i hvertfall. Når er IKM?
Know the feeling11 dpo, håpet er borte. Dritt.
Her er det ikke mye å hente i dag, menssmerter kom i morges og mer eller mindre blenda tester
Takk takk for det. Da jeg var gravid sist fikk jeg knall positiv på CB 12dpo, men tror jeg gir opp nå, er møkklei kan man si.Æsjda. Enig i at det er strek på clearblue, men tror ikke den testen egner seg til bruk før på ikm eller etter. Jeg fikk superkryss på den sist, men da var det tre dager over ikm og liksom ingen tvil om at noe var på gang. Håper du tar feil ang tr og at du er i et lite vakuum mellom pos test pga sprøyte og spire. Velger å krysse fingrene for deg litt til. Ennå noen dager igjen til tirsdag... [emoji173]️
Takk takk for det. Da jeg var gravid sist fikk jeg knall positiv på CB 12dpo, men tror jeg gir opp nå, er møkklei kan man si.
Ja, det er tøft. Jeg vet at sjansene mine minker for hver måned, og det hjelper ikke på stresset. Tror jeg vil vurdere å gi opp prøvingen, og innse at det ikke var meningen at jeg skulle ha barn. Jeg fikk en sjanse og den sjansen gikk bort. Lærer gjør man aldri i dpo-land, dessverre. Men, tusen takk for tanken og klemmenKjenner følelsen. Det bygger seg opp en forventning og et håp i dpo-land. Og så, når testene ikke spiller på lag, faller man hardt og langt. Og man lærer aldri... Hjernen er rar. Sender deg en stoooor klem og håper du får spiren din snart, helst om et par dager [emoji1303][emoji173]️