Oss testetøser imellom

Ja, det er tøft. Jeg vet at sjansene mine minker for hver måned, og det hjelper ikke på stresset. Tror jeg vil vurdere å gi opp prøvingen, og innse at det ikke var meningen at jeg skulle ha barn. Jeg fikk en sjanse og den sjansen gikk bort. Lærer gjør man aldri i dpo-land, dessverre. Men, tusen takk for tanken og klemmen:love7

Ikke gi opp! Vi er nesten like gamle og jeg er ennå akkurat passe UNG [emoji56]. Jeg prøvde å sutre litt til gyn ang alderen min, men fikk bare fnys tilbake... Har du fått noe utredning hos gyn med tanke på hormoner osv? Jeg håper du får oppleve å få barn, med eller uten hjelp. [emoji173]️

Ikke gi opp! Vi er nesten like gamle og jeg er ennå akkurat passe UNG [emoji56]. Jeg prøvde å sutre litt til gyn ang alderen min, men fikk bare fnys tilbake... Har du fått noe utredning hos gyn med tanke på hormoner osv? Jeg håper du får oppleve å få barn, med eller uten hjelp. [emoji173]️
Hvor gammel er du da? Jada, jeg står på venteliste hos Porsgrunn. De stresset meg pga alder. Alle nivåene var bra, men vet at sjansene minker betraktelig for hver måned som går. Jeg får tar Femar og Pregnyl. Men, får se hvor mye mer jeg orker. Det tærer voldsomt på kroppen.

Hvor gammel er du da? Jada, jeg står på venteliste hos Porsgrunn. De stresset meg pga alder. Alle nivåene var bra, men vet at sjansene minker betraktelig for hver måned som går. Jeg får tar Femar og Pregnyl. Men, får se hvor mye mer jeg orker. Det tærer voldsomt på kroppen.

Hormonbehandling er noe dritt, ja. Hvis navnet ditt sier noe om din alder, er jeg kun ett år yngre en deg... Godt å høre at du har kommet inn i system for hjelp. Da er det godt håp! Den som venter på noe godt...?[emoji7]

Hormonbehandling er noe dritt, ja. Hvis navnet ditt sier noe om din alder, er jeg kun ett år yngre en deg... Godt å høre at du har kommet inn i system for hjelp. Da er det godt håp! Den som venter på noe godt...?[emoji7]
Hehe, tenkte ikke så langt på navnet jeg:p
Joa, men tiden renner ut for meg for å få hjelp med tanke på aldersgrensen. Så jeg vurderer å gi opp.
Kjennes også ut som om heksa skal melde sin ankomst i dag:mad:

Noen som ser noe på denne?
02708cf434f1d71033655a386df7d2c4.jpg

El kan jo komme 12-36 etter siste positive test, så kanskje er du ikke mer enn 10dpo i dag. Finfin pos test var det. Test mer i morgen og se streken tydeligere [emoji7][emoji1303]

♥️ Vi får se. Jeg håper veldig, men har ikke helt troa dessverre. Mensenmurringer nå og hadde ørlite snev av noe (Sorry detaljer) i utfloden i går kveld etter samleie.

Her er det ikke mye å hente i dag, menssmerter kom i morges og mer eller mindre blenda tester:sorry::oops:
Testene blir ikke sterkere, og det er 11dpo, så jeg gir opp:confused:
Clearblue er nok bare skyggestrek, og har ikke blitt sterkere siden fredag.
Husk at jeg har fått positive tester 2 dager etter ikm, du får ikke lov til og gi opp!! Håpet er ikke over før tr [emoji173]

Back
Topp