lusemus 71
Forumet er livet
15 min
Alt håp er borte.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tilbøyelig til å være enig i at de var sterkere i går... Håper litt til for deg. Når forventer du evt tr?
Tirsdag. Har ingen symptomer og jeg viste det ikkje gjekk vegen pga El testane ville ikkje bli sterkare.
Jeg hater hvis du får rett, for det så så lovende ut i går!! Massevis av streker... Æsj altså.
No er testane nesten samme som i går 40 min seinare. Det sier sitt.
Æsj ja er så vande og tolker kroppen godt etter prøving fra 2014.
Jeg er imponert over hvor godt du kjenner din egen kropp. Det er ikke bare forskjellig urinkonsentrasjon da? Dobling av hcg skjer jo først etter to døgn...
Vis vedlegget 234802
Tok denne nå. Den har aldri gitt utslag før, men usikker på denne da det er så mye rare streker på den...ser dere noe?
Vis vedlegget 234804
Vis vedlegget 234802
Tok denne nå. Den har aldri gitt utslag før, men usikker på denne da det er så mye rare streker på den...ser dere noe?
Vis vedlegget 234804
Har ikkje hatt inntak av vaten siden kl 7 i dag. Så tror ikkje det. 1 glass vaten i 15 tiden. Da er urinen konsentrert.
Jeg ser streken, men synes det ser ut som skyggestrek.. Når kom streken opp?
Jeg har flere ganger tatt for å se på stigning og doblingstid. Altså etter jeg har fått positive hjemmetester, men ikke ellers.Noen har tatt blodprøve hos legen for å avkrefte/bekrefte hcg?
Okei føler det er teit å dra for å sjekke hos legen, men har fått positive og negative tester om hverandre og jeg aner ikke når ikm erJeg har flere ganger tatt for å se på stigning og doblingstid. Altså etter jeg har fått positive hjemmetester, men ikke ellers.
Synes jeg kan skimte noe, men har ikke erfaring med de testene.Noen her med erfaring med make sure testene? Gir de lett skyggestreker? Syns jeg ser noe svakt på denne.. Tatt på kveldsurin. 9dpo