Det blir spennendeDa gleder jeg meg til ny test i morgen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det blir spennendeDa gleder jeg meg til ny test i morgen
Måtte du innom legen eller bestilte du time til laben bare?Jepp.
Var hos legen. Tok fordi hjemme testene var positive, men hadde blødninger alikevell.Måtte du innom legen eller bestilte du time til laben bare?
Den el.testen var jo skikkelig positivVis vedlegget 234837 Fikk et en følelse på at jeg skulle ta eggløsningstest i dag i tillegg til graviditetstest syns jeg ser en strek på g-testen?!, men eggløsningstesten ble positiv nesten i det jeg dyppet den i urin
her er resultatet etter ca 5 min.
Hva tenker dere? Det at eggløsningstesten er positiv nå passer med forrige syklus i lengde, men jeg trodde jeg hadde hatt eggløsning! Ustabil syklus og går på letrozol nå, Får uansett hoppe i høyet for å være sikkker.
Trodde jeg var 10 dpo i dag
Var hos legen. Tok fordi hjemme testene var positive, men hadde blødninger alikevell.
Gikk veldig bra fikk se et lite knøtt med bankende hjerte. 7+1 stemmer bra med kalenderen og størrelse på knøttetGjekk det bra i dag UL ?
Gikk veldig bra fikk se et lite knøtt med bankende hjerte. 7+1 stemmer bra med kalenderen og størrelse på knøttet
Må jo teste så lenge heksa holder seg borte. Bare så synd det ikke er noe å skryte avVis vedlegget 234869Vis vedlegget 234870 Vis vedlegget 234871
Måtte jo teste igjen. Kan ikke bare være skygge dette???Der er jo blå farge. Krysser og håper den blir sterkere i morgon.
Måtte jo teste igjen. Kan ikke bare være skygge dette???Vis vedlegget 234879 Vis vedlegget 234880
Min så slik ut når jeg var gravid med junior [emoji4]
Måtte jo teste igjen. Kan ikke bare være skygge dette???Vis vedlegget 234879 Vis vedlegget 234880
Ser jo veldig lovende utMåtte jo teste igjen. Kan ikke bare være skygge dette???Vis vedlegget 234879 Vis vedlegget 234880
Jeg også.Hadde jubla for en sånn test
Hadde jubla for en sånn test
Vet ikke om jeg tørr juble før en eventuell positiv digital. Hvis den er sterkere i morgen tidlig, blir det digital.Jeg også.