Oss testetøser imellom

Vet ikke om jeg tørr juble før en eventuell positiv digital. Hvis den er sterkere i morgen tidlig, blir det digital.

*sniker*
Min var ikke så alt for mye sterkere når jeg testa positivt med digital ;) såvidt jeg så skikkelig krysset. I uke 22 nå.
Krysser fingrene for dere[emoji5]

Jeg vil bare si ifra at for noen mnd siden så fikk jeg disse testene her.. og jeg var ikke gravid. Så jeg stoler absolutt ikke på CB+.. her er det jo faktisk blå streker og de synes godt.. syns de burde gjøre noe med testene sine snart! Flere som har opplevd det samme?
a879eace762147e887622313ce600815.png

Der forsvant motet mitt litt:oops:

Nei siktet ikke til deg/dine tester! Det kan helt sikkert være babystreker på dine[emoji254] men jeg syns det er litt skremmende at de kan vise så feil, så jeg ville bare dele det i håper om at ingen andre skal bli like skuffet som jeg ble denne gangen. Så jeg har etter denne erfaringen her brukt andre type tester. Men jeg håper for deg[emoji173]

Nei siktet ikke til deg/dine tester! Det kan helt sikkert være babystreker på dine[emoji254] men jeg syns det er litt skremmende at de kan vise så feil, så jeg ville bare dele det i håper om at ingen andre skal bli like skuffet som jeg ble denne gangen. Så jeg har etter denne erfaringen her brukt andre type tester. Men jeg håper for deg[emoji173]
Jeg opplevde jo det samme med de testene forrige måned, så jeg er helt enig med deg asså. Jeg jubler aldri før en eventuell digital er positiv. Enig i at de bør gjøre noe med testene sine når det så ofte viser feil.

Der forsvant motet mitt litt:oops:
Det er ganske så tydelig kryss kjære deg og absolutt sterkere enn de du har lagt ut tidligere. Syns dine tester vs de testene som mammatil1liten la ut er ganske tydelig forskjell på, både i fargen og i bredden. Jeg vil si at dine tester absolutt er positive!
Masse lykke til. Krysser fingrene for deg:happy:

Klarte ikke vente lenger med å teste (4-5 dpo, 2dager positiv el-test) ble selvfølgelig negativ da så håper på positiv på søndag (10-11 dpo) :D

Med blits og uten. 11 DPO i dag og IKM på fredag! Begynner å miste håpet litt :(

Vedlegg

• 7BEB35DA-D357-40EB-B429-90185E9B55AF.jpeg
    7BEB35DA-D357-40EB-B429-90185E9B55AF.jpeg
    396,4 KB · Visninger: 153
  • FB0931D7-BBC6-4BE7-9AC4-ECBD3B3D4283.jpeg
    FB0931D7-BBC6-4BE7-9AC4-ECBD3B3D4283.jpeg
    440,9 KB · Visninger: 181
Back
Topp