Amandaa11
Forumet er livet
La inn et bilde tilFår du tatt et litt nærmere bilde? Jeg ser strek jeg altså! Men bildet er veldig uklart
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
La inn et bilde tilFår du tatt et litt nærmere bilde? Jeg ser strek jeg altså! Men bildet er veldig uklart
Tok denne nå etter og ha holdt meg i bare 2 timer [emoji23] hva tror dere?
Haha ja skal prøve!Gravid litt sånn på høyre side. Halvveis gravid tror jeg [emoji121]️
Men ser jo en strek. Hold deg litt lenger neste gang!
Do not hydrate [emoji23]
Strek!!! åååå så spennende!La inn et bilde til
Har satt på stoppeklokke og forventer ny test om 4 timerHaha ja skal prøve!
Hvis jeg klarer og holde meg så lenge så [emoji23][emoji23]Har satt på stoppeklokke og forventer ny test om 4 timer [emoji14]
No pain - no gain Hehehe!Hvis jeg klarer og holde meg så lenge så [emoji23][emoji23]
Hehehe blir nok ny test i 6 tiden, senest 7 [emoji23][emoji23]No pain - no gain Hehehe!
Fikk såvidt pressa ut noen dråper, til å ta en test til! [emoji32]
Ryker på en til i ettermiddag tror jeg...
Jeg hadde fortaltHadde dere fortalt mannen med disse testene? Har en test igjen, og den tar jeg ikke før imorgen tidlig..
Ække lett3 t igjen til test, hvordan skal jeg klare dette [emoji23]
8 dpo er tidlig!
Ømme pupper er borte Ikke godt tegn! Har alltid ømme pupper fra EL-Ca IKM.
Er 8 dpo bare, med IKM til lørdag. Litt kort lutealfase på 12 dager. Mye tegn ellers, men når puppene forsvant mistet jeg motet
8 dpo er tidlig!
Anbefaler deg en ting, ikke Google ting! Der kan bare gjøre ting værre. Krysser fingrene for deg [emoji173]Jeg vet [emoji14] Men bare typisk at ømme pupper skal forsvinne sånn over natta. Tenker kanskje progesteronnivået er sunket, da er det liten sannsynlighet for spire der altså. Hmm.. prøver å Google andre som har opplevd det samme og var gravide men finner ikke noe på det enda..
Strek!!! åååå så spennende!
Anbefaler deg en ting, ikke Google ting! Der kan bare gjøre ting værre. Krysser fingrene for deg [emoji173]